Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zoek diepere connectie met vrouw

Gestart door Chell, december 25, 2023, 09:40:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chell

Hi mooie zielen,

We zitten hier met zijn allen in hetzelfde schuitje. We zijn of romantisch anders aangetrokken maar ook de behoefte aan seks en intimiteit is anders als de reguliere wijze. Hoe dan ook er is een vorm waarin we niet helemaal passen in de huidige samenleving op het gebied van seksualiteit.

Zo is het ook bij mij. Ik ben echt heel erg zoekende naar wie ik ben op seksualiteit. Ik heb 11 jaar relatie gehad met een andere demi-seksuele vrouw. Soms kan er wel seksuele energie ontstaan en soms ook helemaal niet. Snap nog niet hoe dit exact werkt bij mij :)

Wel hou ik van knuffelen en zoenen.
Een connectie met de ander is voor mij heel belangrijk. Die ontstaat alleen als ik op fysiek, spiritueel, intellectueel maar vooral emotioneel een verbinding voel. Als dit er is, kan ik wel behoefte krijgen in romantische fysieke intimiteit. Dus vermoed dat ik in het hoekje val van demiseksualiteit. Dit maakt het voor mij moeilijk om een juiste partner te vinden die hierin valt. Maar hoe gaaf zou het zijn om een vrouw te vinden die ook op zoek is naar intimiteit, verbinding en samen mooie herinneringen wil opbouwen. Voel je hier iets voor, laat dan een pb'tje achter.

Verder over mij; Ik ben een man van 38 jaar, senior manager en daarnaast sinds kort eigen bedrijf opgezet op gebied van  persoonlijke ontwikkeling voor mannen. Ben veel te vinden in de sportschool en hardloop ook nog :) Daarnaast mediteer ik bijna elke dag. Hou ook van soms een feestje pakken, bioscoop, drankje doen buiten de deur, Hipsy events maar kan ook genieten van heerlijk tegen elkaar aan liggen filmpje kijken of diepe gesprekken voeren over o.a. emoties, psychologie, spiritualiteit of andere intellectuele onderwerpen. Heel af en toe doe ik een psychedelische tripje. Je zou me kunnen kwalificeren als een positief ingesteld, zelfverzekerd, bewust en empatisch persoon.

Wil je kennismaken, drankje doen of een keer wandelen.. stuur me dan een pb'tje! Chell