Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hallo

Gestart door Modo67, januari 06, 2024, 01:26:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Modo67

Hallo,
Denk dat het beestje toch een naam gekregen heeft. Ik ben een vrouw van 56 en aseksueel.
Volgens mijn man was het geen probleem, huhuh, totdat ik erachter kwam dat hij vreemd ging.
Ik zou wel heel graag weer een relatie met een man willen, alleen zonder de druk van het hebben van sex.
Mijn vraag is alleen waar kom je die tegen? Welke datingsites heb je die betrouwbaar zijn?
Iemand die een tip voor me heeft?

ocean


Jaap

Hoi Modo67,

Welkom hier.  :cake:  :cake:
Ik zag hier laatst https://acespace.love/ voorbij komen.
En er is een contacthoekje hier op het forum, maar het aantal actieve gebruikers is niet heel erg groot.

Koffie

Welkom!

Ik heb weinig tips aangaande datinggedoe en bijbehorende sites. Een aantal die er waren zijn er inmiddels niet meer en ik ben zelf maar heel kort tijd een beetje actief geweest op dat soort platforms, maar ik kan er niet zo veel mee.

Je zou een oproepje in het oproepjesforum hier kunnen zetten, maar zoals gezegd, er is niet zo heel erg veel activiteit. We zijn ook gen datingsite, en ik zie het oproepjesforum vooral als een soort prikbord.
Maar wie niet waagt, die niet wint.... :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Welkom Modo,
Ons forum is niet een hele grote club, maar je bent hier wel van harte welkom. Van datingsites worden de meesten niet erg gelukkig geloof ik, maar op dit forum vind je nog wel eens activiteiten, wandelingen of meetings van Queer Aan Zee, waar je anderen kunt ontmoeten. Live en vrijblijvend.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom om het forum Modo67,  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:

IK heb verder niets toe te voegen aan wat al is gezegd, ik wil je alleen welkom heten en wens je succes met het vinden van iemand.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Blackbird