Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vriendin omgeving stedendriehoek

Gestart door Terra, januari 06, 2024, 09:17:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Terra

Nu sta ik open voor een serieuze relatie. Heb 3 lange relaties gehad vanwaar de eerste van 6 jaar aseksueel was (met een man). Hand in hand lopen, zoenen soms, lepelen en dingen delen en samen aangaan, spelletjes avonden met vrienden (klaverjassen, keer op keer, catannen, skip-bo). Zoals naar concerten, een cafeetje, samen rondreizen. In die aseksuele relatie voelde ik me het prettigst. In de zin van het niet moeten. Maar met de 2 vrouwen in de relaties erna voelde ik me meer op mijn plek. Vrouwen zijn thuiskomen voor mij. Alleen zonder seks als het mogelijk is.

Ik ben een vrouw van 43 met 2 chihuahuas  en een huis tuin en keuken kat. Ben mbo opgeleid en nog bezig met een studie sociaal werk. Ik doe flexibel vrijwilligerswerk. Ook geef ik veel om de natuur en scheidt alles netjes en ik pluk afval van de straat. Mijn leven is op orde, woon in een leuk huis met tuin en ben meestal stabiel. Tikkeltje stoer, verzorgend, geen meisje meisje maar ook niet mannelijk, humor aanwezig, zacht karakter.

Mijn hobby's zijn muziek luisteren en pingelen op mijn gitaar. Tekenen en schilderen voor de fun. Ik schrijf graag. Lees veel met vlagen. Rondreis met tent en auto zal ik graag nog eens weer doen. Gewoon op de bonnefooi door Europa en misschien in de toekomst met een camper door Amerika/ Canada.

Ik zoek een leuke gezellige vrouw rond mijn leeftijd. Met wie ik (sommige) genoemde interesses kan delen.

Verder heb ik bewust geen sociale media, omdat ik me erin kan verliezen. Ben er ook nooit mee begonnen. Beetje behoudend/ ouderwets kun je me wel noemen, maar verder een linkse rakker. Heb een beetje een alternatieve kledingstijl en ben dus niet up to date qua mode, haha.

Jij mag ook je gaten in de weg hebben gehad. Ik zoek geen perfectie. Oh, ik rook en drink veel koffie.

Pm me bij interesse

Edewecht

Hoi Terra, ik ben geen kandidaat, maar ik wou je even zeggen dat ik je tekstje leuk en hartverwarmend vind. Vooral 'Jij mag ook je gaten in de weg hebben gehad. Ik zoek geen perfectie.' zouden me zeer aanspreken als ik op zoek was geweest.
En verder, niet de mode volgend en bewust geen social media, dat zou ik zelf geschreven kunnen hebben. Ik wens je toe dat je diegene vindt die je zoekt.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Terra

Dat is lief Edewacht  :rood-hartje:
Kan het niet mooier maken dan het is, kwam bij me op. Hoop ook dat het iemand anders zal aanspreken.  Één is genoeg...

Ben jij mijn mannelijke versie? Of gewoon geen behoefte aan een relatie, dat kan natuurlijk ook.

Valt me op, dat de site sneller is geworden. Dus makkelijker scrollen. Eerst was het zo  :slaap:

Edewecht

Citaat van: Terra op januari 08, 2024, 03:59:55 PMBen jij mijn mannelijke versie?
Dat valt wel mee :schater: (roken, koffie, linkse rakker...)

CiteerOf gewoon geen behoefte aan een relatie, dat kan natuurlijk ook.
Klopt. Maar toen kwam mijn geliefde uit de lucht vallen, en gaan we samen verder :paars-hartje:

CiteerValt me op, dat de site sneller is geworden. Dus makkelijker scrollen. Eerst was het zo :slaap:
Klopt ook. Die :slaap:  is inmiddels verholpen :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Terra

Citaat van: Edewecht op januari 07, 2024, 09:49:42 PMHoi Terra, ik ben geen kandidaat, maar ik wou je even zeggen dat ik je tekstje leuk en hartverwarmend vind. Vooral 'Jij mag ook je gaten in de weg hebben gehad. Ik zoek geen perfectie.' zouden me zeer aanspreken als ik op zoek was geweest.
En verder, niet de mode volgend en bewust geen social media, dat zou ik zelf geschreven kunnen hebben. Ik wens je toe dat je diegene vindt die je zoekt.

Soms ben ik in de mode,  btw. Als het toevallig in is. Vind ik ook niet erg, maar weet wel wat ik fijn vind om te dragen en niet. Tis ook niet zo extreem. Maar in skinny (wortel broeken) jeans zul je me niet vinden.

Citaat van: Edewecht op januari 08, 2024, 07:02:36 PM
Citaat van: Terra op januari 08, 2024, 03:59:55 PMBen jij mijn mannelijke versie?
Dat valt wel mee :schater: (roken, koffie, linkse rakker...)
CiteerRoken is wel een dingetje idd.
Koffie start ik de dag mee op, niet onmeunig veel hoor. 6 bakkies in de ochtend. Geen PvdA of GroenLinks btw. Ik vind dat neplinks. Geen enkel partijprogamma sluit 100% aan bij iemand. Maar overwegend in de linkse hoek te vinden. Het kapitalische gedachtegoed ligt me niet zo.

Klopt. Maar toen kwam mijn geliefde uit de lucht vallen, en gaan we samen verder :paars-hartje:
CiteerHoop dat het bij mij ook gebeurd.
Succes samen  :rood-hartje:

Terra

Nou dat quoten is wel een leer dingetje :rollol:

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: Terra op januari 09, 2024, 11:22:00 AMNou dat quoten is wel een leer dingetje :rollol:

Maar ik snap wat je bedoelt. Uiteindelijk gaat het daar om. :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)