Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Man (31) zoekt lieve vrouw

Gestart door jel92, januari 15, 2024, 11:44:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jel92

Beste allemaal,

Na lang twijfelen toch de keuze gemaakt om een poging hier te wagen en een topic te plaatsen. Ik ben een 31-jarige man en al een aantal jaren merk ik dat ik weinig tot geen behoefte heb aan seksueel contact. Wellicht dat dit in de toekomst wel ontstaat, maar ik zou dat graag samen rustig willen ontdekken met iemand die er hetzelfde in staat. Ik heb nog geen serieuze relatie gehad, omdat ik nog niet echt iemand heb ontmoet die er ook zo over denkt en ben vaak nog angstig om dit aan te kaarten wanneer ik 'normaal' aan het daten ben. Ik woon al een aantal jaar op mezelf en de laatste jaren valt het me nogal zwaar. Ik merk dat ik me vooral in de avonden vaak alleen voel. Regelmatig ga ik dan ook naar m'n ouders toe (ik heb geen broers of zussen), maar als je ouder wordt merk je natuurlijk dat zij niet de leegte kunnen vullen waar ik naar op zoek ben. Soms zorgt dat natuurlijk ook voor frustratie en irritatie richting m'n ouders, dat hoort denk ik bij het ouder worden, en dan ga ik maar weer naar m'n huis. Maar ook daar ben ik dan weer onrustig. Ik ben er inmiddels echt achter dat ik er niet omheen moet draaien, en serieus aan de slag moet om iemand te vinden. Lang heb ik gedacht dat ik alleen wel gelukkig kan worden, maar ik merk dat dat me erg lastig lukt. Daarnaast heb ik onlangs slecht nieuws gekregen dat mijn moeder ernstig ziek is. Ik wil graag nieuwe stappen zetten, voor mezelf om na een eventuele dood niet in een diep gat te vallen, maar natuurlijk ook voor m'n moeder dat zodat mocht ze overlijden zich niet zo'n zorgen hoeft te maken over mij. Ik ben gewoon helaas nog heel erg zoekende in m'n leven (m'n moeder weet dat ook), zowel op het gebied van relaties als werk/invulling/zingeving. Maar heb afgelopen jaren ook nogal wat mentale/fysieke issues achter de rug (waarvan sommigen nog). Wel weet ik nu zeker dat ik een serieuze relatie wil, het liefst met een vrouw tussen de 27-34, maar ik sta in principe voor alles open om het een kans te geven. Nog wat meer info over mij:
- Ik ben marktonderzoeker als beroep en ben afgelopen mei voor mezelf begonnen met iets dat ik heel leuk vind, namelijk ik ben mijn interesse in ontwerpen/ Scandinavisch design gaan volgen en begonnen met het ontwerpen van interieurproducten in Scandinavische stijl die ik wil verkopen in een online webshop. Ik ben hier inmiddels aardig mee onderweg en vindt het erg leuk, maar ik merk dat ik ook veel op mezelf ben en het me zwaar valt. Ik wil dit blijven doen, maar ben nu op zoek naar een baan ergens op het gebied van onderwijs/zorg: een baan waarin ik voldoening kan vinden. Wat precies weet ik nog niet. Ik heb ooit Sociale wetenschappen gestudeerd aan de UU en wil in ieder geval in die richting verder.
- Hobby's: popmuziek (van alles wat), naar concerten gaan, lyrics bestuderen, boeken lezen (psychologische/filosofische boeken/ autobiografieen), stedentripjes maken, Scandinavisch interieur design (en alles wat nog meer met Scandinavie te maken heeft), tennis, skieen, fashion, ondernemen, wandelen bij strand/duinen etc,
- Ik ben woonachtig in Wassenaar (wonen mijn ouders en komt mijn vader vandaan) en zou bij voorkeur een partner willen die wel enigszins in de regio/provincie woont.
- Ik heb Sociale Wetenschappen gestudeerd aan de UU en daarna een master consumentengedrag gedaan aan de WUR. Tijdens mijn studies en kort daarna heb ik in Utrecht centrum gewoond (ongeveer 8 jaar).
- Misschien ook goed om te vermelden dat ik best veel heb meegemaakt afgelopen jaren, zowel fysiek als mentaal. Ik sta erg open voor diepere gesprekken en emotionaliteit.
- Ik omschrijf mezelf als gezellig, open, eerlijk, gevoelig, sociaal en kan mij goed inleven in de situaties van anderen. Daarnaast ben ik ook wel een doorzetter en heb ik zelf al best aardig wat mentale en ook fysieke tegenslagen gehad waar ik mee heb moeten dealen.
- Hoewel ik niet zweverig/spiritueel ben, ben ik een weegschaal en herken ik mijzelf hier voor een groot deel erg in.
- Ik heb getwijfeld om een foto hierbij te plaatsen, maar dat durf ik toch nog even niet aan. Mocht je interesse hebben en eventueel op date willen, laat het me weten, dan kunnen we nummers uitwisselen en kan je ook m'n Whatsapp foto zien.

Ik kijk uit naar je reactie!

Anoniem.95

Ik heb je een privébericht gestuurd  :)

Charlot