Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zelf schrijven

Gestart door Jovi_Hobbes, februari 17, 2007, 07:00:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Ik weet even niet zeker of ik dit nu hier of onder artikelen over aseksualiteit moet zetten, maar voorlopig leek mij dit de beste plek.
Ik vroeg me af of het mogelijk is om zelf een artikel te schrijven over aseksualiteit en dan te proberen dat ergens gepubliceerd te krijgen. Aangezien het nog steeds niet lukt om erg veel tijdschriften enthousiast te krijgen voor het onderwerp helpt het misschien als het "voorwerk" als is gedaan.
Ik ben in ieder geval van plan om de komende tijd eens te proberen iets zinnigs op papier te zetten. Ik heb alleen geen idee of we er dan ook iets mee kunnen. Veel tijdschriften werken natuurlijk wel met freelance journalisten, maar ja dat zijn wij niet. Het grote voordeel is natuurlijk wel dat wij ook een stuk goedkoper zijn dan freelance journalisten  ;D  Heeft iemand enig idee of tijdschriften iets met zelfgeschreven "artikelen" doen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

CiteerHeeft iemand enig idee of tijdschriften iets met zelfgeschreven "artikelen" doen?

Geen idee! Maar vind je idd dat er weinig belangstelling is? Ik vind dat er de laatste tijd juist steeds meer aandacht voor is. Zelf het heft in handen nemen en niet passief afwachten is natuurlijk wel goed!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Je hebt gelijk, er komen steeds meer mensen uit zichzelf op het idee om iets te gaan schrijven. Dus dat is heel positief!
Maar het valt me wel op dat er eigenlijk vaak geen reactie komt als wij mensen aanschrijven.
Het grote voordeel van zelf schrijven is natuurlijk dat we precies kwijtkunnen wat wij willen. Maar goed, het is maar een ideetje en of het echt zo zal werken is maar de vraag. 
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Het kan natuurlijk altijd in de vorm van ingezonden brieven, denk ik?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik denk dat het ook ligt aan hoe het stuk is geschreven. Als het goed in elkaar zit en het past binnen hun tijdschrift, dan denk ik wel dat ze het zullen plaatsen.

Goed plan Jovi!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ja, zeker! Dat is eigenlijk wel een goed idee. Misschien moeten we de onderwerpen in tijdschriften en kranten etc. een beetje in de gaten houden om te zien of we daar met een ingezonden brief op kunnen reageren. Dan moet er natuurlijk wel iets gezegd worden waar we op aan kunnen sluiten, want anders wordt het een beetje vreemd:
Beste redactie,
Dat nieuwe recept dat jullie vorige maand hebben besproken is overheerlijk. Wisten jullie dat er ook zoiets als aseksualiteit bestaat?
:rollol:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op februari 17, 2007, 07:14:18 PM
Ik denk dat het ook ligt aan hoe het stuk is geschreven. Als het goed in elkaar zit en het past binnen hun tijdschrift, dan denk ik wel dat ze het zullen plaatsen.

Goed plan Jovi!

Wanneer ik inspiratie en een rustig moment heb zal ik eens een beginnetje maken. Misschien kunnen we er dan met z'n allen echt iets goeds van maken.
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

CiteerDat nieuwe recept dat jullie vorige maand hebben besproken is overheerlijk. Wisten jullie dat er ook zoiets als aseksualiteit bestaat?

:schater: :schater: :schater: Misschien kunnen we hen onze  :cake: aan bevelen?  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Je bent erg scherp vandaag Sismo  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ja, we gaan een recept insturen voor Aven-cake. Dat is wel een ludieke actie om er aandacht voor te krijgen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Jovi schreef: Beste redactie,
Dat nieuwe recept dat jullie vorige maand hebben besproken is overheerlijk.
Wisten jullie dat er ook zoiets als aseksualiteit bestaat?


:rollol: :rollol: :rollol: :rollol: :rollol: :rollol:

Vraag: word je van deze taart asexueel ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

 :schater:

Citaat van: Sismo op februari 17, 2007, 07:04:56 PM
[Maar vind je idd dat er weinig belangstelling is? Ik vind dat er de laatste tijd juist steeds meer aandacht voor is.

Jammer genoeg vinden de meeste initiatieven in BelgiĆ« plaats  :pinguin:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ja, dat is mij ook opgevallen. BelgiĆ« ( Vlaanderen) staat er blijkbaar open voor.. Maar Nederland ? Is de 'sex moet' cultuur hier al zover doorgeslagen dat iets als asexualiteit niet aan de orde mag komen ?  :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky


pinky

Citaat van: Pinky op februari 19, 2007, 06:06:45 PM
:-[

(dat was plaatsvervangende schaamte voor mijn sexuele medemens...