Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zelf schrijven

Gestart door Jovi_Hobbes, februari 17, 2007, 07:00:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Mijn hoofdpersonen zijn in ieder geval wel aseksueel.  :D (Tenminste twee dan, van de anderen doet het er niet toe)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

En die hoofdpersonen krijgen dan allemaal ingewikkelde relationele verwikkelingen ?  ;D En relationele knopen waar ze niet uit komen ? Wie weet herkennen we in het boek dan wel verhalen en personen van het forum.. :o En dan staat er voorin: 'iedere gelijkenis met reeel bestaande personen of echt gebeurde gebeurtenissen is toevallig'... Ja... ja..

Nou nee, hopelijk wordt het wat lichter, met veel humor. Dat hoop ik althans.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Tempesta

Citaat van: Ereinion op februari 26, 2007, 10:37:15 PM
Dus allemaal meedoen aan het volgende interview, zodat dat niet gebeurd!  ;D

Hee, ik wilde wel hoor. Het lag niet aan mij dat jij deze keer weer moest opdraven ;).

Stev

#48
 :visibility:  voor Tempesta, voor de volgende keer alvast als het wel anoniem mag  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Weet ik, Tempesta!  :handschudden:

Peter, mijn boek gaat totaal niet over aseksualiteit, hoor. Maar ze zijn wel allebei aseksueel, niet dat dat erg belangrijk is voor het verhaal, maar toch. Dus geen verhalen van hier.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Gelukkig maar, want anders wordt het nooit een bestseller  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Of juist wel ? Wordt het een kaskraker !  ;D In grote stapels bij de boekhandel, en niet aan te slepen.. een soort kruising tussen 'Mijn Geheim' en een groot smeuiigheidsgehalte.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

1% van 16 miljoen Nederlanders en hoeveel Vlamingen?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Ik denk dat je hier in elk geval al een boel fans hebt! Komt er ook een Ereinion Fanclub bij. Kun je daar je boeken verkopen! Goed plan toch? Hier ben je sowieso al beroemd, nu de rest van de wereld nog! Maar dat gaat zeker lukken, vind ik!

petra1963

Dan komt Ereinion met haar boek vanzelf als speciale aanbieding bij de ECI boekenclub... ;D

En, @ Pinky: you rule already...dus de rest moet ook lukken.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Citaat van: Ereinion op maart 02, 2007, 06:08:06 PM
Weet ik, Tempesta!  :handschudden:

Was bedoeld als uiterst niet-seriuze sarcastische opmerking :knuffel:. Maar ik ben zeker beschikbaar voor toekomstige anonieme interviews, dus journalisten: kom maar op :wave:.

Ereinion

Opeens wordt het artikel in de Yes eerder geplaatst en dus komt het er al rond 23 april in te staan. Het is een leuk artikel geworden, vind ik.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.