Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

even voorstellen

Gestart door gigi61, februari 10, 2024, 02:25:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gigi61

Hallo, ik ben Gigi, 63 jaar, vier jaar geleden naar Hongarije geëmigreerd. Ben 8 jaar single en dat breekt me de laatste tijd behoorlijk op. Zoek tips en adviezen in hoe een relatie te vinden/zoeken zonder seks, lijkt me een bijna onmogelijke zaak

gigi61

Oh ja, en als er iemand reageert hoe krijg ik dat dan te zien?  krijg ik dan een email?

Jaap

Hoi Gigi61,

Welkom hier!  :cake:  :cake:
Er wordt wel eens geadviseerd om het contacthoekje hier te proberen, maar vrees dat dat vanuit Hongarije nog lastiger zal zijn om iemand te vinden.
Als je nu een e-mail ontvangen hebt, dan is het oké. Je kunt het bij de instellingen vinden of je wel of geen notificaties per e-mail wil ontvangen.

AceVentura

Welkom op het forum Gigi,  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:

Je kan hier inderdaad wat plaatsen, maar zoals Jaap ook al aangeeft geef ik je niet veel kans, soms vinden we de afstanden binnen Nederland al te groot. Het forum heeft verschillende notificatie mogelijkheden (per topic, board of persoonlijke berichten), maar alleen een berichtje plaatsen en daarna wachten op een e-mail geeft weinig kans op succes.

Misschien heb je meer kans als je een Hongaarse community opzoekt? Ik ben er zelf niet direct bekend mee, maar mogelijk is er wat te vinden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Hoi Gigi, welkom! Als je in je prtofielinstellingen aanvinkt dat je een mailnotificatie wilt ontvangen, krijg je een automatisch bericht als er een reactie is op een bericht op het forum.

Helemaal bovenaan de pagina is een kleine balk met daarin, ook klein je profielfoto en profielnaam. Ik moert daar zelf altijd even naar zoeken, zo klein is dat, je vindt het links bovenin, op mijn PC-scherm, in elk geval.

Als je daarop klikt verschijnt er een menu. Kies: notificaties.

Daar vind je dan een heleboel opties ten aanzien van het ontvangen van notificaties.

Verder denk ik dat het zeker heel moeilijk gaat worden om in een land zo ver van Nederland en Belgie, via dit forum een partner te vinden. Zelfs binnen Nederland/Belgie is dat vaak al lastig.
Echt algemene tips zijn er denk ik ook niet echt. Het blijft voor de meeste mensen, ook oudere mensen heb ik gemerkt, heel onverwacht als iemand geen seks en erotiek zoekt in een relatie. Het enige wat ik kan bedenken, als je toch gaat zoeken naar een relatie, is daar open en eerlijk over te zijn.

Verder weet ik niet of je daar vrienden/kennissen en familieleden hebt, waar je gezelschap van hebt. Soms levert dat meer op dan heel erg zoeken naar een relatie.

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

So


Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

gigi61

Dank voor alle reacties  :rood-hartje:  :rood-hartje: