Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, februari 17, 2024, 11:38:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Bijna ieder jaar gaan we met een groepje van hier naar de Efteling, en ik gok zomaar dat dit jaar geen uitzondering gaat worden :).
Voor wie dat ook leuk vind een tip: Bij Albert Heijn hebben ze weer de Efteling spaaractie waarmee je een mooie korting kan krijgen op een kaartje voor de Efteling  :cheerleader: . Meestal kan je de kaartjes met korting tot ergens halverwege het jaar halen dus dat hoef je nu nog niet te doen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

We hadden er gisteren op onze meet in Mechelen er nog over. Ons Vlaams groepje wilt ook graag meegaan💜

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ikkin

Ja gezellig als ik tijd heb ga ik zeker mee.
Denk in mogelijkheden niet in beperkingen

AceVentura

Leuk je weer terug te zien Ikkin.
Doordat ik dit topic gestart was dacht ik laatst terug aan de eerdere Efteling uitstapjes die we gemaakt hebben, daarbij kwam ook jouw naam voorbij :). Volgens mij is het inmiddels 2 of 3 jaar terug dat we met een klein groepje in de Efteling waren, het was in ieder geval erg gezellig :cheerleader: .
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ikkin

Ja weer terug, had ook een beetje dejavu want toen ik 3 jaar geleden me hier aanmelden was kwam ook net het berichtje van de efteling voorbij.

Maar het was een erg gezellige dag toen.

Citaat van: AceVentura op februari 25, 2024, 01:52:43 PMLeuk je weer terug te zien Ikkin.
Doordat ik dit topic gestart was dacht ik laatst terug aan de eerdere Efteling uitstapjes die we gemaakt hebben, daarbij kwam ook jouw naam voorbij :). Volgens mij is het inmiddels 2 of 3 jaar terug dat we met een klein groepje in de Efteling waren, het was in ieder geval erg gezellig :cheerleader: .
Denk in mogelijkheden niet in beperkingen

AceVentura

Om zeker de zijn dat de Efteling nog steeds leuk is ben ik voor de zekerheid afgelopen woensdag naar de Efteling geweest om het te testen :). Gelukkig is uit de test gebleken dat het nog steeds leuk genoeg is  :cheerleader: .
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

sharkie

Hoihoi,

Voor mij ook alweer een tijd geleden, dat ik op het forum zit en dat ik ben meegegaan naar de efteling.
De efteling dag was zeker leuk.
Wordt er nog een datum geprikt?

AceVentura

Leuk dat je er weer bent :cheerleader:

Ik zat zelf ook te denken dat we maar eens een datum moeten kiezen, zal ik een poll voor de zaterdagen en zondagen in april en mei maken? Daarna wordt het snel heeeel erg druk en doordeweeks is voor de meesten geen optie.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ikkin

Denk dat een poll voor april of mei het makkelijkste is idd.

En als ik kan ga ik zeker mee.
Denk in mogelijkheden niet in beperkingen

sharkie

Poll is prima voor april en mei.
Hopelijk kan ik mee. :cheerleader:

AceVentura

Ik heb de poll zojuist toegevoegd voor alle weekenddagen in april en mei. Als het goed is kan je alle dagen dat je kan kiezen en kan je later je stem aanpassen voor als je ook andere plannen maakt.

Zelf heb ik ook nog niet gestemd, eerst even m'n agenda bestuderen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Den712

Gestemd.

Verder is 27 April koningsdag, 5 Mei bevrijdingsdag, 19 Mei pinksteren voor wie dit belangrijk vinden.

AceVentura

Bedankt voor de opmerkingen over de dagen, ik heb ze even aan de poll toegevoegd zodat ze ook goed zichtbaar blijven als dit topic wat langer wordt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik heb zojuist ook mijn stem toegevoegd, en er is al goed gestemd zie ik :cheerleader:

Tot nu toe is 14 april de koploper, dat is al best kort dag, dus als die het wordt moeten we snel wat afspreken. Daarna staan 20 april en 4 mei even hoog.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler