Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hi

Gestart door fairytales, februari 24, 2024, 12:50:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fairytales

Hi allemaal,

Ik ben een beetje een prive persoon, dus ik vertel hier liever niet al te veel. Ook mijn naam liever niet, dus ik zal wel gewoon zeggen dat ik fairytales heet.

Ik ben me sinds kort gaan verdiepen in het ace spectrum, omdat ik denk dat dat misschien bij me past. Tot nu toe is het een verwarrende, stressvolle en heerlijke ervaring vol met onduidelijkheid, herkenning, puzzelstukjes die op hun plaats lijken te vallen en nieuwe ideeen voor het indelen van mijn toekomst.

In de tussentijd lijkt het me fijn om een plek te hebben om over dit alles te praten. Hopelijk kan dit die plek worden!  :ace-hartje:

ocean


Koffie

Welkom! Heel begrijpelijk dat je je details privé houdt, dat doen de meesten hier. Weet wel dat als je 25 berichten op het forum hebt staan, je automatisch toegang krijgt tot een forumonderdeel dat niet openbaar is, maar meer afgeschermd. Het blijft internet.... dus altijd goed om voorzichtig te blijven.

Het klinkt of je al lekker bezig bent om te onderzoeken en te ontdekken en ik hoop dat het forum je daarbij helpt.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Jaap

Hoi Fairytales,

Welkom hier!  :cake:  :cake:

AceVentura

Welkom op het forum fairytales,  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:

Het is helemaal prima om niet je echte naam te gebruiken, zoals je aan de namen kan zien doen de meesten dat. Voel te vrij om alleen te vertellen wat jij wil vertellen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Welkom fairytales :)
Hopelijk voel je je hier op je gemak. Dat van die herkenning en de puzzelstukjes ... dat herkennen we hier wel! :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)