Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

mannenhumor

Gestart door myra, februari 21, 2007, 11:36:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Goed gedaan, Myra. Je hebt hem er dus al op aangesproken ? Als hij dan zo reageert, dan heeft hij nog wel wat bij te leren.. >:(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

ja ik heb hem er onmiddellijk op aangesproken, zei direct dat die opmerking mij wel pijn deed, vooral omdat ik hem al heel veel heb uitgelegd dat ik nooit fysieke aantrekkingskracht ervaar, en niet snap waarom mensen flirten. Hij is een goede vriend, weet heel veel van mij, en ik was vooral geschrokken omdat net hij met zo'n domme algemene uitspraak op de proppen kwam.  >:(

petra1963

Ja, het lijkt mij dat hij beter had moeten weten dan zo'n opmerking naar jou te maken. Hij zou moeten weten hoe jij die dingen ervaart.. En dat je dan schrikt, ja, dat snap ik..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sammy

Mijn analyse.  ;)

Idealiter omring je je met mensen die enig inzicht in dat soort zaken hebben, meestal gebaseerd op een gelijkaardige afkeer van de verstikkende werking van normatieve structuren, en het absolute gebrek aan logica dervan. Die consensi kunnen overstijgen, is een kwestie van derop of eronder, want het gros van de mensen, die die normen klakkeloos aannemen, hebben er een zekere mate van eigenwaarde aan verbonden. Normaal = goed, zeg maar. Echt veranderd krijg je die mensen niet. Je kan wat impliciet onderhandelen, en wat ruimte winnen op een heel specifiek gebied. Bijvoorbeeld dat je het erin gestampt krijgt dat je insinuaties als vrouwen-krijgen-dingen-gedaan-door-flrten niet slikt, terwijl de stereotype vrouwelijke slachtofferrol nog altijd impliciet in het bespreken van problemen boven komt drijven. Kleine, 'plaatselijke' compromistjes.

Wat ik wil zeggen is dat je tenzij je selectief een heel specifiek sociaal netwerk opbouwt, je een dikke huid zult moeten kweken voor dat soort zaken. Zeker niet gaan denken dat ze je bewust willen kelderen, 9 op 10 kans dat dat niet het geval is. Daarom zijn het immers normen: je hoeft er geen fuck voor na te denken, en gewoon de rest nadoen, koers zetten op cognitieve dissonantie en varen maar. Vaar je tegen iemand op? Die moet wel niet normaal zijn! Voilà, fini, rest van de dag vrij! Even om de schouder kijken hoe de rest van de kudde meeknikt, en doorvaren maar!

/rant  ;)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Wow, die heeft er over nagedacht! En dan komt er nu een schokkend gebeuren, ik ken niemand die normaal is  :o

petra1963

Dat is wel heel ernstig, ja !

* Peter belt gelijk 112 om Pinky gedwongen op te laten nemen*  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

* Pinky ontwaakt. Ze vraagt zich af waar ze nu weer terecht is gekomen... *

petra1963

#23
In een vreselijke plek vol mannenhumor, waaruit geen ontsnappen mogelijk is.. :o

They're Coming to Take Me Away, Ha-haaa!

Door: Napoleon XIV

Remember when you ran away
And I got on my knees
And begged you not to leave
Because I'd go berserk?
Well. . .

You left me anyhow
And then the days got worse and worse
And now you see I've gone
Completely out of my mind
And. . .

They're coming to take me away, HA HA
They're coming to take me away, HO HO HEE HEE HA HA
To the funny farm
Where life is beautiful all the time
And I'll be happy to see
Those nice, young men
In their clean, white coats
And they're coming to take me away, Ha-haaa!

You thought it was a joke
And so you laughed
You laughed when I had said
That losing you would make me flip my lid
Right. . .

You know you laughed, I heard you laugh
You laughed, you laughed and laughed
And then you left
But now you know I'm utterly mad!
And. . .

They're coming to take me away, HA HA
They're coming to take me away, HO HO HEE HEE HA HA
To the happy home
With trees and flowers and chirping birds
And basket weavers who sit and smile
And twiddle their thumbs and toes
And they're coming to take me away, Ha-haaa!

I cooked your food
I cleaned your house
And this is how you pay me back
For all my kind, unselfish loving deeds?!!
Hah. . .

Well you just wait
They'll find you yet
And when they do they'll
Put you in the ASPCA, you mangy mutt!
And. . .

They're coming to take me away, HA HA
They're coming to take me away, HO HO HEE HEE HA HA
To the funny farm
Where life is beautiful all the time
And I'll be happy to see
Those nice, young men
In their clean, white coats
And they're coming to take me away, Ha-haaa!

To the happy home
With trees and flowers and chirping birds
And basket weavers who sit and smile
And twiddle their thumbs and toes
And they're coming to take me away, Ha-haaa!

To the funny farm
Where life is beautiful all the time
And I'll be happy to see
Those nice, young men
In their clean, white coats
And they're coming to take me away, Ha-haaa!

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Triple a

Wow, it is becoming easier and easier to read Dutch :P

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sammy

Citaat van: peter1963 op februari 26, 2007, 10:08:29 PM
In een vreselijke plek vol mannenhumor, waaruit geen ontsnappen mogelijk is.. :o

They're Coming to Take Me Away, Ha-haaa!

Door: Napoleon XIV

<knip>


Hihihi... die plaat heb ik ooit nog eens in een techno/hardcore setje gedraaid. Geweldige tekst.  ;D
Enkel, ik had 'm indertijd gevonden onder de naam "Dr. Demento - Funny Farm"... Zou dit een cover zijn? Is Napolean XIV de orginele artiest?

petra1963

Ja, ik meen dat Napoleon XIV de originele artiest is.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?