Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

mannenhumor

Gestart door myra, februari 21, 2007, 11:36:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Ik ga nog eens even een iets ouder onderwerp van onder het stof halen :D

Myra, toen ik jouw eerste berichtje las dacht ik: wat is daar mis mee? Dat is toch een leuk compliment.
Door daarna verder te lezen begreep ik wel dat het je echt gekwetst heeft.
Ik kan de laatste tijd zelf vrij slecht tegen alle seksueel getinte opmerkingen, wordt er echt lastig van en ik geef de laatste tijd vaak franke antwoorden wanneer ze weer met een dwaze opmerking afkomen. Maar deze opmerking leek mij nog doogewoon en zelfs een compliment. Want in mijn ogen wil dat dan zeggen dat, die vriend die het tegen jou zei, jou knap genoeg vindt om een elektricien te kunnen "omkopen" met een simpele glimlach.

Ik hoop in ieder geval dat je het je niet meer aantrekt en ik veronderstel dat die vriend nooit nog iets verkeerd zal zeggen.

:wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

ja hoor Zonnekind, die uitspraak is al lang vergeven en vergeten hoor.

Ik denk dat het idd toen verhuisstress was die me iets te lichtgeraakt maakte. Hij bedoelde er eigenlijk niks seksueels mee... Misschien was het idd zelfs een compliment?  :o

;)

petra1963

Dat zou kunnen, ja..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Ik kan het mij voorstellen. Ik kon in die periode ook bijna niets verdragen van iemand :-[
Ben blij dat het opgelost is ondertussen. :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Willem

#34
mmmmmmmmm
De verleidster !?? 
Maar waarom de sexuele verleidster???

Je kan toch evengoed de asexuele verleidster zijn !!!!???????????????  Nieuw concept !  Verbreedt de wereld!  :rollol: 


Ik krijg,
als man,
ook vaak,
van andere mannen (op een werf),
veel gedaan als ik iets zeg terwijl ik er beminnelijk naar smile....

En neen, dat zijn dan géén homos...




Iets dat wij moeten leren, vind ik, is dat menselijke omgangsvormen ook voor ONS asexuelen openstaan.
Zoals het beminnelijk smilen.
en andere.
We helpen onszelf niet door stekelvarkensvellen aan te trekken.
Het enige wat we moeten durven= doen, doen, Altijd opnieuw zonder ooit moe te worden...
dat is als sex ter spake komt eenvoudig zeggen:  sorry, even goede vrienden maar ik ben wel asexueel...
(BIG SMILE)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ere

#35
jij weet op welke manier hij het zei Myra.
Al zou ik het gezegd hebben,gezien jou foto op dit forum,dan zou ik het als een compliment bedoelen.  


ps; De spijker op de kop Willem ;)

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ere

onder afdeling `buiten A ards` Logan

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

pinky

#39
@ loganmanticore; wat maakt het dat jij jezelf een rotkop vindt hebben? Ik heb nog nooit iemand met een rotkop gezien. Er is slechts één iemand die ik echt lelijk vind en dat is een jongen die er en niet knap uitziet en denkt dat de hele wereld van hem is. En vooral die tweede factor maakte hem erg lelijk. Dus ja, ik denk dat het bij jou helemaal wel meevalt. Beetje zelfvertrouwen mag best hoor!  :knuffel:

Ere

Helemaal mee eens Pinky,een knap iemand kan zich `lelijk` praten.
En visa versa natuurlijk. ;)


myra

goed punt, pinky. Ik vind ook bijna nooit iemand lelijk, tenzij arrogante mensen. Een arrogante trek op hun gezicht kan iemand echt lelijk maken...

Voor de rest kunnen de klassieke schoonheidsnormen me echt niet schelen : zwaarlijvig zijn, kaal zijn, klein zijn etc is voor mij absoluut geen turn off...

Ereinion

Soms geeft juist dat iets moois, iets karakteristieks.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Inderdaad, juist mensen die er niet perfect uitzien zijn vaak veel mooier. Perfect mooie mensen zien er vaak ook heel erg gemaakt uit en dat vind ik helemaal niets.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker