Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door AceVentura, februari 17, 2024, 11:38:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Citaat van: AceVentura op april 07, 2024, 11:57:00 AMZozo, de groep wordt met iedere post al groter :schater:

Laten we weer het lijstje maken, neem de lijst over en zet je naam erbij als je interesse hebt om 1 juni naar de Efteling te gaan:
Citaat van: 1 Juni naar de EftelingAceventura
Myra en dochter (11 j dan)
Michelle
Gali ( en mss partner)


Beukennootje

Op 1 juni kan ik niet, dus ik laat de Efteling dan aan me voorbij gaan:)

myra


sharkie

Citaat van: myra op april 07, 2024, 12:13:58 PM
Citaat van: AceVentura op april 07, 2024, 11:57:00 AMZozo, de groep wordt met iedere post al groter :schater:

Laten we weer het lijstje maken, neem de lijst over en zet je naam erbij als je interesse hebt om 1 juni naar de Efteling te gaan:
Citaat van: 1 Juni naar de EftelingAceventura
Myra en dochter (11 j dan)
Michelle
Gali ( en mss partner)

Sharkie

AceVentura

Jammer Beukennootje :(
En  :cheerleader: voor Sharkie zo te zien :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

sharkie

Yesz
Als het 1 juni wordt kan ik ook

AceVentura

Misschien moet ik die poll even weghalen, die werkt nu verwarrend, want we kijken nu alleen nog naar 1 juni.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

sharkie

Sowieso de huidige poll verwijderen en misschien een nieuwe aanmaken

AceVentura

De poll is weg  :cheerleader: .

Zo te zien hebben we al een aardig groepje bij elkaar voor 1 juni, en wie weet sluiten er nog meer aan, we hebben nog ongeveer 1,5 maand.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Michelle

Via een AH actie kan ik korting op de toegangstickets voor de Efteling regelen :D €37,50 i.p.v. €47

Hiervoor moet ik weten wie er zeker meegaat en wie graag een voordeelticket wilt (voor mensen met bijvoorbeeld een abonnement is dit niet nodig)

AceVentura

O, ja, die AH actie is er ook nog. Normaal gesproken doe ik daar ook aan mee, maar deze keer ging dat niet omdat het alleen via de app ging.

Is er misschien ook iemand die de reservering bij de Efteling kan maken? Op het lijstje staan nu 7 personen, dus misschien kunnen we voor de zekerheid 8 doen, dan kan er nog iemand bij :).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Michelle

Citaat van: AceVentura op Vandaag om 01:23:28 PMO, ja, die AH actie is er ook nog. Normaal gesproken doe ik daar ook aan mee, maar deze keer ging dat niet omdat het alleen via de app ging.

Is er misschien ook iemand die de reservering bij de Efteling kan maken? Op het lijstje staan nu 7 personen, dus misschien kunnen we voor de zekerheid 8 doen, dan kan er nog iemand bij :).

Ik kan die reservering wel in orde brengen dan, maar ik zou het nog niet nu doen zodat er nog mensen kunnen bijkomen.

Mag ik hieruit opmaken dat je een voordeelticket wilt?

Hopelijk leest Sharkie dit ook nog :D

AceVentura

Als je die nog hebt dat maak ik daar graag gebruik van :cheerleader:

Vind je het ok als ik je in het park contant betaal?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler