Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakantie?

Gestart door myra, april 07, 2024, 12:59:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Naar welke bestemming trekken jullie?

Het begint bij mij terug te kriebelen om op reis te gaan, nu mijn dochter de puberjaren bereikt heeft. 

Dus een topic over reizen en vakanties leek me leuk :highfive1:

Edewecht

Wij gaan dit jaar naar Hintergarten am Hause :)  :schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Tuinezie! Al moet ik zeggen: het is er wel heel erg heet. Daarom is het tegenwoordig parasollonie, met 3 grote parasols.

Ik zet dan mijn badje neer en ga daar heerlijk in zitten, waarbij mijn poes me dan bestudeert. Ze wilde ook een keertje bij me komen, maar dat bleek haar niet zo goed te bevallen.... gelukkig was het heet en was ze snel droog en waren we allebei gauw van de schrik bekomen. ;)

Vakanties en reizen, dat is voor mij iets van 30 jaar terug. Dat is wel off topic, mag een mod wel off topic gaan? ;) Maar goed, daar ga ik dus heen. Het bevalt me op zich best, al is het ook wel eens jammer.

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Ik ben nog zoekende. Een maatje om samen op vakantie te gaan zou ideaal zijn (zie het contacthoekje ;)), en anders moet ik iets alleen gaan zoeken. Singlereizen kunnen leuk zijn maar ik heb altijd de indruk dat dat vaak neerkomt op een date die de hele vakantie lang duurt :) en dat lijkt me dan weer niets.

Je zoekt inspiratie, dus die haal ik dan uit mijn vorige vakantie: Dat was een stedentrip naar Wenen, een erg mooie stad die mij goed bevallen is.
Wat ik verder altijd leuk vind zijn gewoon dagjes uit. Efteling is uiteraard favoriet, maar er is genoeg te doen binnen de landsgrenzen.

@Koffie: Costa Balconia schijnt ook fijn te zijn en wat koeler dan Tuinezie ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Eendagtrips zijn zeker ook fijn... daar ben ik de laatste 10 jaar met dochter een expert in geworden😉

Dit jaar starten we met 5 daagjes aan onze Belgische kust in juli

Mijn droomreis zou Egypte zijn maar die prijzen zijn eerder een nachtmerrie  :78:  :P

Naar de bergen ben ik ook nog nooit geweest...

Maar het haalbaarste lijkt me idd een citytrip.😸

myra

Citaat van: Edewecht op april 07, 2024, 01:14:16 PMWij gaan dit jaar naar Hintergarten am Hause :)  :schater:
:rollol: als je je maar kunt ontspannen😉

Koffie

Citaat van: AceVentura op april 07, 2024, 04:20:44 PM@Koffie: Costa Balconia schijnt ook fijn te zijn en wat koeler dan Tuinezie ;D

Oh ja het Balcongebied, lang geleden was ik daar ook. Ik had er een waar het bloedheet kon zijn en een waar het klein was, maar wel koel. Ik had er ook een prachtig uitzicht, vanaf mijn bergtop, op schitterende wolken.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

ChronicVillainy

Citaat van: Koffie op april 07, 2024, 03:49:04 PMTuinezie! Al moet ik zeggen: het is er wel heel erg heet. Daarom is het tegenwoordig parasollonie, met 3 grote parasols.

Ik zet dan mijn badje neer en ga daar heerlijk in zitten, waarbij mijn poes me dan bestudeert. Ze wilde ook een keertje bij me komen, maar dat bleek haar niet zo goed te bevallen.... gelukkig was het heet en was ze snel droog en waren we allebei gauw van de schrik bekomen. ;)

Vakanties en reizen, dat is voor mij iets van 30 jaar terug. Dat is wel off topic, mag een mod wel off topic gaan? ;) Maar goed, daar ga ik dus heen. Het bevalt me op zich best, al is het ook wel eens jammer.



Dit zijn ook mijn vakantieplannen. Ik ben niet zo'n reiziger. Lekker thuis met de kitties. Misschien een dagje ergens heen als het weer meezit en ik zin heb.