Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

JOVI IS JARIG!!!!!!!!

Gestart door Sismo, februari 25, 2007, 01:04:00 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

AceVentura

Gefeliciteerd !

:cheerleader:                                      :cheerleader:                                                    :cheerleader:                                   :cheerleader:                            :cheerleader:


:cheerleader:                                      :cheerleader:                                                    :cheerleader:                                   :cheerleader:                            :cheerleader:
Oeps, het plaatje is wel erg groot geloof ik  :bloos: Maar ja, dan is er in ieder geval genoeg voor iedereen  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Uffie

Gefeliciteerd Jovi!  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:
Is there any escape - A guy called Gerald

Dutchamoeba


Jovi_Hobbes

Dank jullie wel allemaal  :klap: :cheerleader: :klap: :cheerleader:

Geheel in stijl ben ik zelfs voor mijn eigen verjaardag een dag te laat  :schater: 
Pakken jullie gerust ook maar een stukje taart want er is inderdaad een beetje te veel voor mij alleen  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Lizzie7

Van mij ook gefeliciteerd met je verjaardag +1 dag! Hoe kun je dat trouwens zien wanneer er iemand jarig is?

Edewecht

CiteerHoe kun je dat trouwens zien wanneer er iemand jarig is?

Als je ingelogd bent: kijk bij "Index" helemaal onderaan: "aankomende kalender/aankomende verjaardagen"

Of klik op "Kalender" (ook zo'n blauw knopje rechts van Index, Help, Zoeken, enz.)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Zonnekind

Ik ben weer eens goed te laat :-[ Toch nog gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad! :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Geeft niet hoor, ik ben toch een paar dagen niet op het forum geweest en had het nog niet gemerkt  ;)
Sowieso ben ik altijd erg goed in mijn verjaardag wekenlang vieren  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Edewecht

Citeer
Sowieso ben ik altijd erg goed in mijn verjaardag wekenlang vieren  ;D

Dat is een heel goede eigenschap!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jovi_Hobbes

Zullen we daar dan nog maar een taartje op nemen?  :cake: :cake: :cake: :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 03, 2013, 02:45:13 PM
Geeft niet hoor, ik ben toch een paar dagen niet op het forum geweest en had het nog niet gemerkt  ;)
Sowieso ben ik altijd erg goed in mijn verjaardag wekenlang vieren  ;D
Ga je het record de langstdurende verjaardag verbeteren? Krijgt iedereen dan wel iedere dag taart?

Jovi_Hobbes

WE zijn wel goed op weg zo. Een maand verder en nog steeds aandacht voor mijn verjaardag  :schater:
Natuurlijk mag je elke dag  :cake:  De AVEN-voorraad is eindeloos  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?