Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Herhaling Open en Bloot.

Gestart door Ereinion, maart 05, 2007, 06:19:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Dreamer schreef: maar wens jullie veel sterkte.

Ik vrees dat we op meer punten veel sterkte nodig hebben.. op het gebied van  :cake: bij voorbeeld. Daarover hebben zich hier op dit forum al verschrikkelijke taferelen afgespeeld..  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Peter, de opmerking van Dreamer was serieus bedoeld, hoor  :flic:

:knuffel:  voor Dreamer en voor Peter   :)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Dreamer

@Peter 

Ik bedoelde:
sterkte met de negatieve (of positieve) reacties die andere mensen, met name familieleden, maar ook vrienden of kennisen of buren, hebben na aanleiding van de herhaling van het programma op de televisie van Open en bloot dat op zondag 8 april a.s. te zien is.

pff en dat zonder ademhalen  :)

:handschudden: ??

@Zonnekind, neem je ouders en Viper lekker mee uit eten, ben je er zeker van dat zij het in iedergeval niet zien!

Groetjes Dreamer


PS is kanaaltwee niet te ontvangen in Nederland??

Stev

Dan moet Zonnekind en 10-gangen menu bestellen  :D , het wordt om 11 uur 's avonds uitgezonden.

Volgens mij kun je Kanaal2 inderdaad niet ontvangen in Nederland, maar je kunt het wel op internet bekijken.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Dreamer

Citaat van: Stev op april 04, 2007, 02:18:35 PM
Dan moet Zonnekind en 10-gangen menu bestellen  :D , het wordt om 11 uur 's avonds uitgezonden.

Volgens mij kun je Kanaal2 inderdaad niet ontvangen in Nederland, maar je kunt het wel op internet bekijken.

:schater: :schater:

Dat wordt dansen in de disco!


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Dreamer op april 04, 2007, 01:04:23 PM
@Peter 

Ik bedoelde:
sterkte met de negatieve (of positieve) reacties die andere mensen, met name familieleden, maar ook vrienden of kennisen of buren, hebben na aanleiding van de herhaling van het programma op de televisie van Open en bloot dat op zondag 8 april a.s. te zien is.

pff en dat zonder ademhalen  :)

:handschudden: ??

Sorry, Dreamer !  :handschudden: ik begreep je verkeerd !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Dreamer


Zonnekind

Mijn ouders zijn op vakantie dus ik kan lekker gerust zijn.
Voor Viper is het erger. Hij begint dinsdag op zijn nieuw werk. We hopen dat niemand van zijn collega's er naar kijkt.

Voor de rest hoop ik dat het weer een stormloop naar het forum brengt. Ik ben altijd blij als we mensen gelukkig kunnen maken door ze iets te vertellen dat ze nog niet wisten.
ps: ik kom toch ook wel wat :cake: halen want het is precies lang geleden dat ik hier nog wat gegeten heb! :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Ach, arme Zonnekind, we laten je helemaal verhongeren. Alsjeblieft een hele voorraad (maar wel netjes met Viper delen hè?)
:cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:

Het is overigens wel een vervelende timing zo met Viper die net een nieuwe baan begint. Hopelijk valt het allemaal erg mee, maar anders heel veel sterkte gewenst  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :knuffel: Inderdaad. Maar hopelijk heeft hij allemaal fijne collega's, die net zo reageren als de mijne. Maar als je net ergens begint kan ik me voorstellen dat je je er zorgen over maakt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dreamer

Hallo Allemaal,

Natuurlijk ben ik ook heel benieuwd hoe de uitzending geweest is, heeft iemand een link van de uiztzending voor mij?

Dreamer

Zonnekind

Deze heruitzending was voor ons tot hiertoe al super tof. Vrienden van ons, die we al een aantal maanden niet meer gezien hebben, hebben het programma gezien. Zij hebben hetzelfde probleem en hebben dus nu terug contact opgenomen. We (viper en ik) kunnen er nu ook met hen over praten. Het andere koppel is zelfs een paar maand geleden getrouwd, ondanks hun seksuele problemen. Ik denk dus dat Viper wel veel steun zou kunnen hebben aan gesprekken met hen. Het meisje is hier ondertussen al op het forum geweest maar ze ging hier eerst nog wat lezen voor ze zich ging aanmelden. Het is nog heel moeilijk voor haar om er over te praten en zeker op een openbaar forum. Voor mij is dit in ieder geval al super!
Hopelijk zijn er nog verschillende mensen die nu weten wat er is en dan weten wij weer waarom we dit hebben gedaan :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Zonnekind

Dreamer, ik heb net gekeken maar ik denk dat het nog niet op de site staat want heb het nog niet gevonden. Je kan in ieder geval een van de volgende dagen zelf eens kijken. Je typt bij google gewoon "open en bloot" in en dan kies je seizoen 4 en daar de aflevering met als titel "geen seks". :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.