Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Herhaling Open en Bloot.

Gestart door Ereinion, maart 05, 2007, 06:19:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dreamer

@Zonnenkind
Dank je wel voor de tip!
Goed om te horen dat de reacties positief zijn.

Het klinkt een beetje alsof ik heel nieuwsgierig ben en dat ben ik gewoon ook!   :D
Ik wil nu ook eindelijk weleens de uitzending zien waar als zoveel over gesproken is.

Dreamer


Sismo

CiteerDeze heruitzending was voor ons tot hiertoe al super tof. Vrienden van ons, die we al een aantal maanden niet meer gezien hebben, hebben het programma gezien. Zij hebben hetzelfde probleem en hebben dus nu terug contact opgenomen. We (viper en ik) kunnen er nu ook met hen over praten. Het andere koppel is zelfs een paar maand geleden getrouwd, ondanks hun seksuele problemen. Ik denk dus dat Viper wel veel steun zou kunnen hebben aan gesprekken met hen. Het meisje is hier ondertussen al op het forum geweest maar ze ging hier eerst nog wat lezen voor ze zich ging aanmelden. Het is nog heel moeilijk voor haar om er over te praten en zeker op een openbaar forum. Voor mij is dit in ieder geval al super!

Dit hadden jullie waarschijnlijk als laatste verwacht! Wat ontzettend goed!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Wat een fijn gevolg van de uitzending.
Geef je vast een stukje  :cake: aan je vrienden?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Goh, Zonnekind, wat fijn voor jullie !  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Heerlijk Zonnekind! Nu hebben jullie inderdaad allebei iemand in de buurt die jullie situatie en gevoelens gewoon begrijpt en hetzelfde meemaakt. Ik denk dat jullie elkaar heel goed kunnen steunen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: Dreamer op april 10, 2007, 01:47:41 PM
Het klinkt een beetje alsof ik heel nieuwsgierig ben en dat ben ik gewoon ook!   :D
Ik wil nu ook eindelijk weleens de uitzending zien waar als zoveel over gesproken is.

:klap:

http://www.kanaaltwee.be/openenbloot/seizoen4_afl8.html#letstalkaboutsex
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Winx

#51
@ Zonnekind en Viper,

ik vind het echt knap wat jullie gedaan hebben hoor! Was wel ff raar voor ons om bekende mensen te zien, maar tegelijk doet het ook goed om te weten dat er ook mensen in je omgeving zijn die het probleem herkennen!

@ iedereen,
Ik ben het meisje van het getrouwde koppel dat Zonnekind en Viper kennen...
Wij zijn inderdaad in augustus getrouwd, ook al gaat het op seksueel gebied misschien niet zoals het zou moeten gaan, maar we hebben ontdekt dat er ook nog andere dingen zijn die ons samenhouden en gelukkig maken. Voor mij is het inderdaad niet zo makkelijk om er over te praten daar bij mij de problemen begonnen zijn na een aanranding, kan inderdaad zijn dat ik dus nog wat meer tijd ga nodig ga hebben voor ik hier echt begin te vertellen over hoe ik mij voel!
Ik hoop in elk geval dat ik hier geen mensen aan het schrikken ben met mijn verhaal, maar zo weten jullie toch iets meer over onze achtergrond!

Groetjes,
Winx

Jovi_Hobbes

Het lijkt me inderdaad bizar om zo opeens bekenden op tv te zien, maar aan de andere kant ook wel heel fijn voor jullie om "lotgenootjes" te kennen. Hopelijk kunnen jullie elkaar goed tot steun zijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Dat hoop ik ook, en wens ik jullie van harte toe !  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Winx

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 13, 2007, 07:20:22 PM
Het lijkt me inderdaad bizar om zo opeens bekenden op tv te zien, maar aan de andere kant ook wel heel fijn voor jullie om "lotgenootjes" te kennen. Hopelijk kunnen jullie elkaar goed tot steun zijn.

Zonnekind en ik noemden elkaar vroeger al lachend stiefzus... :) onze ouders zijn bevriend met elkaar en we zijn vroeger vaak samen op vakantie geweest enzo, dus ik ken hun wel vrij goed! :) En eigenlijk vind ik het ook wel goed dat ik open en bloot heb gezien, langs één kant voor mezelf maar ook voor hen, als ik dit eerder had geweten dan had ik er zeker al vroeger met haar over gesproken!

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

En dan deel je plotseling ook zoiets.. zonder dat je dat van elkaar wist..maf he ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Het is natuurlijk ook geen onderwerp waar je zomaar over begint. Maar fijn dat jullie er toch via een omweg achter zijn gekomen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ik wist het van haar aanranding enzo wel, ben ze een paar keer gaan opzoeken toen ze opgenomen was. Maar ik wist niet dat het ondertussen nog een probleem was. Ik dierf daar natuurlijk ook echt niet over beginnen. Dus ik vind het wel leuk dat het nu toch ter sprake is gekomen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.