Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Herhaling Open en Bloot.

Gestart door Ereinion, maart 05, 2007, 06:19:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Winx

Zonnekind,

Ben ook blij dat het zo toch nog boven water is gekomen hoor! Ik heb het toen niet gehoord maar ik was de helft van de tijd er niet bij door al de pillen die ze mij daar hebben gegeven om me wat kalmer te voelen...  Maar wel fijn dat ik (wij) door open en bloot te zien toch nog een steun voor jou (jullie) kunnen zijn en ook voor de andere mensen hier!

Zonnekind

Ik ben ook super blij en ik hoop dat wij ook ne steun voor jullie kunnen zijn!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Zonnekind

Ik haal nog eens een oud onderwerp naar boven. Ik heb gezien dat ze opnieuw begonnen zijn met de herhalingen van Open en Bloot. Ze zenden alle afleveringen compleet door elkaar uit dus ik heb geen idee wanneer deze aflevering komt en/of deze wel nog eens komt. Het zou wel leuk zijn als daardoor weer een aantal mensen herkenning vinden en daardoor op het forum terecht komen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Zeker! We zullen het vast wel merken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Op welke zender & hoe laat wordt het uitgezonden?

Ereinion

@ Mannetje

Citaat van: Zonnekind op juli 08, 2010, 06:03:47 PM
Ze zenden alle afleveringen compleet door elkaar uit dus ik heb geen idee wanneer deze aflevering komt en/of deze wel nog eens komt.

;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Het is in ieder geval een Belgische zender!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Citaat van: Mannetje op juli 08, 2010, 07:35:48 PM
Op welke zender & hoe laat wordt het uitgezonden?

De zender: 2BE
Uur: 23u10

Het is vrij laat maar het is vakantie dus de meeste mensen kijken nog wel tv en zeker met zo'n warm weer blijven ze wat langer op. Ik hoop echt dat het nog eens effect gaat hebben.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Mannetje

Het zal denk ik gaan om de volgende aflevering: Open & Bloot 4 afl.08

Zonnekind

Dat is inderdaad de juiste aflevering maar ze spelen alles door elkaar dus ik weet niet wanneer deze komt.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Ik ben erg benieuwd of het programma weer dezelfde impact heeft als de vorige keer. Toen werd het forum letterlijk overstroomd, zoiets hebben we daarna nooit meer meegemaakt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Ga je wel kijken Zonnekind, of brengt het teveel herinneringen boven? :-\

Zonnekind

Geen idee, ik denk niet dat ik ga kijken. Niet omdat het teveel herinneringen naar boven brengt maar ik heb vooral geen behoefte om mij al die dingen terug horen te vertellen en ik heb nog minder behoefte om Viper te zien.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Dat kan ik me wel voorstellen  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petlovertje