Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hyves

Gestart door Sismo, maart 05, 2007, 11:15:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Toch blijft overal een stukje schoonheid over, natuur, oude culturen die ondanks alles overeind blijven. Daar geniet ik van.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Citaat van: Sismo op oktober 10, 2007, 10:23:32 PM
Toch blijft overal een stukje schoonheid over, natuur, oude culturen die ondanks alles overeind blijven. Daar geniet ik van.

En dat klopt ook.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ik vind het wel stoer van je, dat je er weer alleen op afgaat. Of ga je met nog iemand? 8)

Sismo

Met nog 13 anderen....alleen ken ik die nog niet!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Is dat een single-reisgezelschap? Niet bedoeld om koppeltjes te vormen? :-\

petra1963

Je weet nooit wat je daar opvist !  ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Nee hoor, niet speciaal singles, maar er gaan wel 6 singles mee (incl. mezelf). Tenminste, ze hebben zich alleen ingeschreven.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Als die maar niet gaan denken, dat je meegaat om.......... ;D

petra1963

Misschien denkt Sismo dat zelf wel ! ( Stiekum)  ;D  :P
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Nee, hoor, veel te ingewikkeld!  :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Zo is het een stuk rustiger, toch ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

 :knuffel: Wij begrijpen elkaar !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-