Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Endometriose

Gestart door Zonnekind, maart 10, 2007, 09:57:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Myra, de pijn zit bij mij in mijn buik en het strekt zich uit naar mijn rechter bovenbeen. Het is zo een vervelende en harde pijn waardoor ik mij nooit een houding weet aan te meten.

Ik heb ondertussen al verschillende gynaecologische onderzoeken laten doen, bij allemaal verschillende gynaecologen en bij de eigen huisarts(en). Mijn mannelijke huisarts (bij ons zitten er 3 in 1 praktijk) die zat op een gegeven moment met heel zijn hand in mij!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

Dat lijkt me echt afschuwelijk, brrrrr
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Ik vind vooral de houding daar hatelijk. Je ligt daar echt nadrukkelijk met alles open en bloot...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

"Open en bloot" waar ken ik het van?  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Zouden de makers van het programma bij de gynaecoloog op de naam gekomen zijn? :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Winx

Citaat van: Zonnekind op april 14, 2007, 11:57:54 AM
Zouden de makers van het programma bij de gynaecoloog op de naam gekomen zijn? :schater:

Als het idee voor de naam van die Tiani (of hoe ge het ook schrijft) kwam dan zou het best wel eens kunnen e!!  :schater:

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Winx

Was het ook :( ( afschuwelijk dus), ze heeft er nog altijd een beetje moeilijk mee al ze er over praat hoor.

petra1963

Zonnekind schreef: > Mijn mannelijke huisarts (bij ons zitten er 3 in 1 praktijk) die zat op een gegeven moment met heel zijn hand in mij! < Ah bah, Jakkes !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Het leukste was dan nog dat hij doodleuk vroeg om mij te ontspannen :o
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

ja, dat lukt natuurlijk heel goed met een onbekende vent die in je lichaam zit te peuteren...  ::)

Sismo

Hoe krijgt hij het verzonnen.... :banghead:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)