Nieuws:

Voor wie zich aanmeldt als nieuw lid: welkom! Wij streven ernaar, je account binnen 24 uur na je aanmelding te hebben geactiveerd. Voor vragen rond je registratie, je account, activatie of het forum kun je een email sturen naar mailaven(at)freedom.nl.

Hoofdmenu

Man (30) opzoek naar een levenspartner (M/V)

Gestart door Daniël_050, mei 16, 2025, 10:11:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

Daniël_050

Mijn naam is Daniël, 30 jaar, wonende in het Noorden en ik ben opzoek naar een levenspartner. Via dit forum heb ik al eerder leuke mensen ontmoet, maar helaas is het nog niet gelukt een duurzame relatiepartner te vinden.

Ik krijg energie van het ontdekken van nieuwe plekken en culturen (lange of korte reizen), klussen, wandelen/hardlopen, kroegjes, een serietje op de bank en goede gesprekken en zoek iemand die daar ook energie van krijgt.
Seksueel contact in een relatie is iets waar ik niet naar opzoek ben, maar ik vind knuffelen en zoenen wel fijn.

Ik hoop een partner/maatje te vinden waar ik het leven mee kan delen, de dag mee kan doornemen en vooral leuke dingen mee kan doen. Mocht je hier ook naar opzoek zijn, stuur dan een berichtje!  :)

vrouw31

Hi, ik had je een berichtje terug gestuurd.:)

Rosie_22