Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Een haai aangevallen me

Gestart door Triple a, maart 19, 2007, 09:23:01 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Triple a

Het haai stukje weg mijn klein teen. Ik wil mijn teen terugbetalen, of ik zal werpen een olifant naar u.






Sismo

Alle woorden zijn perfect in het Nederlnads geschreven, maar wat je bedoelt???  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Triple a

#2
Citaat van: Sismo op maart 19, 2007, 09:45:41 AM
Alle woorden zijn perfect in het Nederlnads geschreven, maar wat je bedoelt???  :D


Cool.

I bought a Nederlands/Engels mini woordenboek in the Amsterdam airport to help Dutch people get along in English speaking countries, and I'm using it to learn how to say things that may come in handy later on  ;D. And this seemed like a message that I would definately need to use when visitng the Netherlands in the future. It is definately more useful than the phrases the book gives like, "Waar kan ik een taxi krijgen?" or "Mag ik de menukaart zien?" Seriously, who would use phrases like those when travelling abroad?

Sismo

Kleine fout in je redenering: haaien en olifanten zul je in Nederland niet tegenkomen  ;D (of je moet fan zijn van dierentuinen)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Drievoudig A op maart 19, 2007, 09:23:01 AM
Het haai stukje weg mijn klein teen. Ik wil mijn teen terugbetalen, of ik zal werpen een olifant naar u.

Daar zul je heel ver mee komen in Nederland !  ;D Dat zijn hele nuttige zinnetjes, die je vaak zult kunnen gebruiken.. :D

Helemaal correct is het denk ik zo: Een haai heeft een stukje van mijn kleine teen opgegeten. Ik wil dat U mijn teen terugbetaalt, of ik gooi een olifant naar u toe. ( 'gooien' is gebruikelijker dan 'werpen', dat is wat ouderwets, en plechtig)
Ik zou zeggen: probeer 'm eens uit.. in een postkantoor, of in een zwembad, of op een gemeentehuis.. :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Nu alleen nog een haai vinden die ook Nederlands spreekt  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Veel Nederlanders zijn gehaaid, hoor !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

 ;D Maar bijten ze ook in je teen...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Sommige, misschien ? Omdat ze het sexueel opwindend vinden ? Of omdat ze als vegetariër plotseling zo'n zin in vlees krijgen dat ze ten prooi worden aan andere onbedwingbare lichamelijke lusten ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Triple a

Citaat van: peter1963 op maart 22, 2007, 11:49:20 PM
Sommige, misschien ? Omdat ze het sexueel opwindend vinden ? Of omdat ze als vegetariër plotseling zo'n zin in vlees krijgen dat ze ten prooi worden aan andere onbedwingbare lichamelijke lusten ?  ;D

Hmm, something tells me I should pretend that i don't understand as much of that as i think I do  :P

petra1963

Soms kan dat heel verstandig zijn, ja... :P

En verder: ja, dat paarse gebouw.. tja, snik...het leven is hard.. :'(

:rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Tempesta

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 22, 2007, 09:28:28 PM
;D Maar bijten ze ook in je teen...

Was er afgelopen zomer niet een man die de tenen van vrouwen likte in parken enzo? Dan kan Drievoudig A haar zin wel gebruiken :schater:.

petra1963

Klopt ! Dat was in het Vondelpark in Amsterdam, als ik mij niet vergis.. ;D Dus, Triple A, nieuwe ronde, nieuwe kansen !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Volgens mij was dat in Rotterdam.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?