Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Een haai aangevallen me

Gestart door Triple a, maart 19, 2007, 09:23:01 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Triple a

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 25, 2007, 03:57:24 PM
Volgens mij was dat in Rotterdam.

Close enough - there is only a three letter difference between the two cities  :)

Sismo

Oei, oei! Vertel dat niet aan de inwoners van die steden!  :o (er is al eeuwen een soort van strijd tussen hen)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

En ze liggen ( voor Nederlanse begrippen) verder uit elkaar dan drie letters.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Een halve wereldreis zelfs  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Triple a


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Drievoudig A op maart 29, 2007, 05:48:50 AM
a half world trip?

In verhouding tot de alle afstanden in Nederland wel  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?


Tempesta

Citaat van: Sismo op maart 25, 2007, 08:13:00 PM
Oei, oei! Vertel dat niet aan de inwoners van die steden!  :o (er is al eeuwen een soort van strijd tussen hen)

Ter illustratie: als ik (geboren in Amsterdam en getogen vlak bij Amsterdam, temidden van andere verhuisde Amsterdammers) bij wijze van spreken een voetbalwedstrijd ga kijken en het is Feyenoord tegen een Duitse ploeg, weet ik werkelijk niet voor wie ik moet juichen :D.

Jovi_Hobbes

Gewoon maar niet gaan kijken dus  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?