Nieuws:

Voor wie zich aanmeldt als nieuw lid: welkom! Wij streven ernaar, je account binnen 24 uur na je aanmelding te hebben geactiveerd. Voor vragen rond je registratie, je account, activatie of het forum kun je een email sturen naar mailaven(at)freedom.nl.

Hoofdmenu

Forum update 23 juli om 12:00

Gestart door AceVentura, juli 19, 2025, 03:23:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

AceVentura

Hoi Allemaal,

Komende woensdag ga ik updates installeren voor het forum. Gedurende die tijd zal ik het forum in "onderhoudsmodus" zetten, en dat betekend dat je gedurende die tijd niet kan inloggen. Mijn verwachting is dat dit ca. 15 minuten zal duren.

Van de updates zal je waarschijnlijk niet zo heel veel merken :) . Onder aan elke pagina staat het versie nummer (nu 2.1.4) en dat zal dan veranderen naar 2.1.6.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).
Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Be Free with your tempo, be free!
Surrender your ego, be free to YOURSELF!
(Queen - Innuendo)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

De kans is groot dat je hem gemist hebt, het ging zo soepel dat het in 2 minuten klaar was  :cheerleader:

Installatie ging dus soepel en voor zover ik kan zien functioneert alles nog zoals het hoort. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen dan kan je het hier in dit topic laten weten.

Veel (forum) plezier :)  :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).
Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Be Free with your tempo, be free!
Surrender your ego, be free to YOURSELF!
(Queen - Innuendo)