Nieuws:

Voor wie zich aanmeldt als nieuw lid: welkom! Wij streven ernaar, je account binnen 24 uur na je aanmelding te hebben geactiveerd. Voor vragen rond je registratie, je account, activatie of het forum kun je een email sturen naar mailaven(at)freedom.nl.

Hoofdmenu

Partner van een Aseksuele

Gestart door Geer, augustus 15, 2025, 04:58:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Geer

goede dag
Ik ben een partner van een aseksuele vrouw daar zijn we sinds een aantal jaar achter voordat we dit wisten was er rondom sex altijd problemen irritatie onenigheid enz maar nu we er achter zijn wat mijn vrouw heeft is er rust in huis en gaat het tussen ons ook veel beter ,meer begrip voor elkaar .
Maar nu mag ik dus een vrouw zoeken voor intimiteit(sex).
Zijn er hier stellen die daar ervaringen mee hebben?
En nu ben ik al een tijdje bezig en het wil niet echt lukken.!
Al veel dingen geprobeerd,  tinder ,second love, en nog wat sites, het liefst vind ik een vrouw waarvan de man aseksuele is, of een lesbisch stel waarvan 1 bi is , en dat hun partner het ook goed keurt dat hun vrouw zo af en toe afspreekt .
Er bestaat hier geen site voor!!
Mijn vrouw snap het ook niet dat het niet lukt, zo'n leuke mooie man zecht ze dan😊.
HELP!? 😉
Mvg Geer.
☺️

AceVentura

Welkom op het forum Geer,  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:

Er zijn zeker leden met een soortgelijke situatie, ik laat het aan henzelf om hier te reageren.

Citeerhet liefst vind ik een vrouw waarvan de mab aseksuele is, of een lesbisch stel waarvan 1 bi is
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik vermoedt dat je hiermee je zochtocht wel erg beperkt, het kan verstandig zijn om dit los te laten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mute

Ik heb dezelfde ervaring. Second Love is voor mij de beste optie. Maar dat zijn veel mannen en weinig vrouwen. Ik ben na 2 jaar weer op zoek, maar dat wil niet vlotten. Eerst maar op vakantie. Succes met je zoektocht.

Geer

Bedankt voor de info.
Ik ga er eens kijken.
☺️