Nieuws:

Voor wie zich aanmeldt als nieuw lid: welkom! Wij streven ernaar, je account binnen 24 uur na je aanmelding te hebben geactiveerd. Voor vragen rond je registratie, je account, activatie of het forum kun je een email sturen naar mailaven(at)freedom.nl.

Hoofdmenu

Efteling uitstap 1 november 2025

Gestart door myra, september 13, 2025, 12:59:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Hallo allemaal,

Wij gaan met ons Vlaams groepje op 1 november naar de Efteling 🦄🐲.

Wie gaat er nog mee? Iedereen welkom!

Afspraak om 10 u aan Penneveer!✒

AceVentura

Ik ben altijd wel in voor een dagje Efteling :cheerleader: dus ik zet hem in ieder geval in m'n agenda :).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Leuk. Wij komen al met 5...Gali, Michelle, ik, Nina en nog het petekindje van Gali.

Kinderen zijn uiteraard ook welkom bij deze uitstap . Zou zielig zijn als dat niet mocht😁

AceVentura

Over een paar weekjes is het alweer zo ver :cheerleader:

Zijn er inmiddels meer geïnteresseerden?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Bij ons is er ook nog geen reactie bijgekomen dus ik denk dat we met een klein groepje gaan zijn

AceVentura

Klein maar fijn zullen we dan maar zeggen :).

Kunnen jullie een reservering maken voor de groep? Ik heb zelf al ruzie met het ding sinds ze met die reserveringen begonnen zijn :(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Op de website staat dat je automatisch een reservatie maakt door tickets aan te kopen.  Ik kan geen afzonderlijke reserveringen doen( vroeger kon dat idd wel)

AceVentura

Ik was niet van plan tickets via de Efteling site kopen, die kan ik elders halen met korting. Als reserveren dan weer niet lukt is dat ook weer zo wat :(.

Ik ga nog wel eens kijken of ik dat probleem met reserveren opgelost kan krijgen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik heb zojuist een chat gehad met een medewerker van de Efteling, een reservering is tegenwoordig niet meer verplicht, je komt gewoon binnen zonder.

Probleem opgelost dus :).

Over iets meer dan een weekje is het alweer zover :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Dat is goed :klap:

Zijn er nog mensen die meegaan? Laat maar iets weten in dit topic

AceVentura

Er beginnen langzaamaan wat eerste weersverwachtingen beschikbaar te komen, nu nog vaak wel wat onnauwkeurig. Wel kans op een (klein) beetje regen, maar verder ca. 12 graden, wat prima is voor deze tijd van jaar.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

In mei hebben we de Efteling in de gietende regen bezocht...
We hebben toen die typische regenponcho's gekocht :schater:

AceVentura

Ik vind het erg jammer dat er in de Efteling vrij weinig plaatsen zijn waar je gewoon even kan schuilen, maar een poncho helpt natuurlijk ook ;D.
Aan de verwachtingen te zien valt het allemaal wel mee, dus het gaat wel goed komen denk ik.

Overigens neem ik deze keer m'n vlag niet mee, we zijn met een klein groepje en volgens mij herkennen we elkaar zo ook wel :).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

De weersverwachtingen zijn inmiddels behoorlijk bijgesteld tot een warme en erg regenachtige dag :(.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Door de weersverwachting voor zaterdag ben ik toch wel gaan twijfelen of ik wel naar de Efteling wil gaan zaterdag ... hoe denken jullie daarover?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler