Nieuws:

Voor wie zich aanmeldt als nieuw lid: welkom! Wij streven ernaar, je account binnen 24 uur na je aanmelding te hebben geactiveerd. Voor vragen rond je registratie, je account, activatie of het forum kun je een email sturen naar mailaven(at)freedom.nl.

Hoofdmenu

Wat nu als ik (vrouw, 36) geen onderwerp weet?

Gestart door stippeltjesstrik, september 25, 2025, 10:55:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

stippeltjesstrik

Lieve lacer (ja, een slechte woordspeling 😅),

Jaren geleden heb ik hier een berichtje geplaatst (met af en toe een upje om het nieuw leven in te blazen), maar dat is inmiddels verouderd, dus ik waag nog een poging!

Ik ben een vrouw van 36 jaar en woon in het midden van het land in een appartement, zonder huisdieren, met twee kinderen.

Ik ben op zoek naar een partner waarbij het voor mij nog openligt hoe een leven met een partner eruit ziet. Ik sta open voor iets romantisch maar ook zeker voor een exclusief maatje om samen een leven mee te delen (of eigenlijk: het leven te vieren). Voorkeur voor een man maar als je een vrouw bent en enthousiast bent vind ik het ook leuk als je een berichtje stuurt.

Je bent liefst boven de 33 met een leven op de rit. Als je van wandelen, fietsen, musea, uit eten gaan en stedentrips houdt, is dat mooi meegenomen. Je woont enigszins in de buurt en zoekt ook een maatje. Want ja, alleen is maar alleen (ook oké, maar het kán beter : )).

En daarom hoor ik graag van jou!
Ik zal mijn postvak in regelmatig checken ; )
Liefs, Stippel