Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Donations accepted

Gestart door Triple a, maart 27, 2007, 04:28:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Triple a

As I was quite happy with my Globus tour of Spain, I looked at the other tours they had to offer http://www.globusjourneys.com/Tour-Globus/Travel-Styles/

I decided that if I do every tour that appeals to me, I should need about $100,000 - this amount also includes my meals that aren't provided and my souvenirs.


So i'm now accepting donations for my travel.


A donation of*:............will result in:

>$100 ............ a thank you posting in this thread
$100-$500............a personalized pm thanking you
$500-1,000........... a personalized email sent at the time of my trip, with one photo.
$1,000-$2,0000......a journal of my travel with pictures of each stop
$3,0000+ ..............A stay at your house



Thank you in advance.

*EURO's accepted. Standard conversion rates apply.

petra1963

Nou... veel succes, Triple A !  :P
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Tja, wat moet je daar nou op zeggen?
...
Dat ik daar zelf niet ben opgekomen!  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Hey, dat zou ik ook eens moeten doen! Goed idee! Bedankt!  :P

Sismo

Ik heb ook nog wel een reis-verlanglijstje!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Als je er nou een "stay at YOUR house" + vliegticket naar Amerika bij doet, dan heb je wat grotere kansen op donaties  :rollol:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Triple a

Citaat van: Jovi_Hobbes op maart 28, 2007, 09:26:35 PM
Als je er nou een "stay at YOUR house" + vliegticket naar Amerika bij doet, dan heb je wat grotere kansen op donaties  :rollol:

Nah, you wouldn't want to stay here - its pretty cluttered and doesn't get any cleaning done on a regular basis. I don't want to live that way but I work myself so near the point of utter exhaustion that I am lucky even to remember where I live.

Besides a stay at your house would be better - if you can afford to donate me a few thousand dollars than you must have pretty sweet accomadations, so I'm going to impose upon you.


*However, I could probably work a ticket to the US into the donation bracket - just so long as the donation was more than the airline ticket cost  ;D

pinky

Haha, nou het ziet er naaruit dat ik binnenkort richting jouw huis kom....  :P

Jovi_Hobbes

 :klap:

Citaat van: Drievoudig A op maart 29, 2007, 05:43:31 AM
Nah, you wouldn't want to stay here - its pretty cluttered and doesn't get any cleaning done on a regular basis. I don't want to live that way but I work myself so near the point of utter exhaustion that I am lucky even to remember where I live.

Dat zou dus een omschrijving van mijn situatie kunnen zijn...  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Moet ik me zorgen gaan maken dan?  :o
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Tempesta

Dus als ik tussen 0 en 99 dollar doneer, steek je het in je zak zonder zelfs maar een bedankje? Nou lekker dan :geezer:.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Om jou en Drievoudig A!  ::)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Tempesta op maart 31, 2007, 03:54:37 PM
Dus als ik tussen 0 en 99 dollar doneer, steek je het in je zak zonder zelfs maar een bedankje? Nou lekker dan :geezer:.

daarom doneer ik lekker niets !  :P
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)