Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Donations accepted

Gestart door Triple a, maart 27, 2007, 04:28:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Triple a

You got it from my explanation so you still owe me $10  >:D


"Nyah" isn't really a word. When a child bests someone, they might put their hands on either side of their head, wiggling their fingers, and say, "Nyah, Nyah, Nyah" to taunt them.

Its almost the same concept as sticking your tongue out at someone.

petra1963

Citaat van: Drievoudig A op april 07, 2007, 12:52:22 AM
You got it from my explanation so you still owe me $10  >:D

So come and see you get it !  >:D >:D


"Nyah" isn't really a word. When a child bests someone, they might put their hands on either side of their head, wiggling their fingers, and say, "Nyah, Nyah, Nyah" to taunt them.

Its almost the same concept as sticking your tongue out at someone.

I hadn't guessed.. :P

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

In het Nederlands is het: na, na, na, na, naaah  :P   Of iets wat daarop lijkt
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Of vroeger, met twee vingers: 'sliep uit..sliep uit sliep uit'
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Op de kleuterschool riepen we altijd "oeis dikke koeis, dat zeg ik" als iemand iets deed wat niet mocht.... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Hmm, drievoudig A heeft wel ernstig hard geld nodig he? Als een uitleg al $10 kost.... Dure uitleg voor iets wat je ook zelf kunt uitproberen...
Bij ons zeggen we dan:

:P                             :P                          :P                            :P                     :P                      :P                    :P

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op april 07, 2007, 07:38:57 PM
Op de kleuterschool riepen we altijd "oeis dikke koeis, dat zeg ik" als iemand iets deed wat niet mocht.... ;D

:D dat is een leuke uitdrukking!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Triple a

#39
Citaat van: Pinky op april 08, 2007, 12:40:13 PM
Hmm, drievoudig A heeft wel ernstig hard geld nodig he? Als een uitleg al $10 kost.... Dure uitleg voor iets wat je ook zelf kunt uitproberen...



Hmmmmm.


Geld is mijn vriend. Geld is uw vijand. Ik zal u helpen. Geef mij uw geld. Vlug. Nu. Vlug! U bent in gevaar. Uw geld is kwaad. Maar ik kan u van kwaad redden. Geef mij uw geld. Vlug! Nu! Vlug!


* ??? wonders if that made the least bit of sense.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

 :rollol: :rollol: :rollol:
Het klopte wel helemaal! Maareh, of het ook helpt... ;D

Tempesta

Citaat van: Drievoudig A op april 10, 2007, 06:54:33 PM
Geld is mijn vriend. Geld is uw vijand. Ik zal u helpen. Geef mij uw geld. Vlug. Nu. Vlug! U bent in gevaar. Uw geld is kwaad. Maar ik kan u van kwaad redden. Geef mij uw geld. Vlug! Nu! Vlug!

Nu klink je als iemand die via e-mail mensen probeert op te lichten :schater:.

FF kijken of ik al die leuke effectjes ook erin krijg.

:wave:                    :wave:                     :wave:                      :wave:
testing, testing, 1,2,3

testing, testing, 1,2,3

testing, testing, 1,2,3

hadden jullie deze ook al gezien

hadden jullie deze ook al gezien

Cool hoor ;D.

Jovi_Hobbes

Tempesta op de creatieve tour  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?