Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Donations accepted

Gestart door Triple a, maart 27, 2007, 04:28:12 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Citaat van: Sismo op juni 03, 2007, 03:32:48 PM
;D Mijn woordenschat is gebaseerd op werk met kleine gehandicapte kindjes: kakkie (poep), tsjoe (plas), nappie (luier), kande (eten), bonde (drinken)...en dit alles gescreven zoals je het uitspreekt....Singalese tekens zitten niet op mijn toetsenbord  :D
Verder betekent O ja en eppa nee, jande rot op en jande koh rot op alsjeblieft!  :schater:

Nou, daar kom je een heel eind mee, hoor !  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Vooral de laatste woorden waren erg belangrijk!  :banghead:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Als ik in een weekend wel eens met de trein ergens naartoe ging, was er altijd wel een jongen/man die dacht dat westerse meisjes die alleen waren een gewillig slachtoffer waren. Je wilt niet weten hoeveel mannen ik van me af heb moeten schudden!  ;D (wat overigens best lastig is in een volgepakte trein...) Een tip voor toekomstige vrouwelijk reizigers in Sri Lanka: doe een ring om die voor trouwring door kan gaan!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ah Gatver ! Jakkes !

En ja, wanneer zo'n trouwring helpt...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Waarom zijn het toch altijd de verkeerde mannen die je overladen met aandacht  ???
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Het is daar zowiezo vreemd om als vrouw alleen te reizen, dus je bent al opvallend. En daarnaast willen een heleboel mensen best weg uit Sri Lanka omdat het er niet altijd even rooskleurig is. Een bruid uit het westen is dan een prima manier om een verblijfsvergunning te verkrijgen ergens waar het beter is. Maar....om na een praatje te verwachten om even vet te kunnen gaan zoenen....tja....  :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Dan hebben ze aan jou duidelijk de verkeerde !  :rollol: :rollol: :rollol:

( Er is nog gerechtigheid in deze wereld, toch ?)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ach ja, vragen mag, aankomen niet  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)