Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Petra is jarig!

Gestart door Jovi_Hobbes, april 01, 2007, 03:42:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bebe

Citaat van: peter1963 op april 08, 2008, 07:01:20 AM
Nou, de meeste zijn tegenwoordig ouder dan 45, geloof ik...

mijn oma was net 40 toen ze oma werd............ze vond het helemaal niks

Ienepien

Nee, met 40 al oma, het idee is niet leuk. Het maakt je toch een beetje oud al. Je schuift namelijk een generatie op. :-\

petra1963

Terwijl je dan nog heeeel lang meegaat ( hopelijk, als het goed is).
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

En nog mákkelijk 2 generaties op kan schuiven... ;D

petra1963

Oh ja, achterkleinkinderen zijn er dan als je 60 bent ( althans, dat kun je dan wel halen, vroeg kinderen krijgen is vaak een patroon dat in families voorkomt en dan doorgegeven wordt van generatie op generatie), en dan ben je op je 80e bet-over-groot-moeder ! :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Oei, dát klinkt pas oud. ;D

Ereinion

Maar met 80 ben je dat ook, natuurlijk. En dan ben je er alleen maar trots op dat je dat allemaal mee hebt mogen maken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

En dan kun je vast een hele leuke foto maken van al je nakomelingen, met jezelf in het midden !  :) :) :) :) :) :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Wij hebben vorig jaar een familiefoto gemaakt van mijn man's kant. Met als middelpunt zijn ouders.
65 mensen. Een hele club! :D

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

En intussen zijn er al weer 3 bij, maar ook ééntje eraf. (Gescheiden) :)

Zonnekind

Citaat van: Ienepien op april 08, 2008, 02:25:35 PM
Ja, het is als vrouw zeker een voorrecht om te mogen werken. En de parttimers, dat vinden wij niet raar. In Nederland is er het hoogste percentage parttimers van heel Europa. In andere landen vinden ze het maar raar. Je werkt, of je werkt niet. Fulltime of niet.
Dat het hier zo flexibel is, hebben we aan ons zelf te danken. Wij strijden voor ons recht!
(En tegenwoordig zijn er ook al meer mannen, die ook een papa-dag inlassen) :klap:

Ik ken hier ook nog weinig mensen die fulltime werken. Jonge mensen doen dat nog wel maar vanaf het moment dat je wat ouder wordt is een 50% of 70% ofzo veel aantrekkelijker. Mijn vader heeft ook 4 jaar maar 50% gewerkt, hij moest elke dag gaan werken in de voormiddag maar daardoor kon hij elke dag nog heel veel doen. Hij kon kuisen, koken, tuinieren,... En mijn moeder werkt 80%. Dat deed ze zodat ze elke woensdag vroeger bij mij thuis kon zijn. Ik vind het echt fijn dat zoveel mensen dit kunnen regelen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik vind het ook echt heel goed dat mensen dat zelf zo kunnen regelen !  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

 Ik heb ook maar 1 jaar van mijn werkleven 100 % gewerkt, nu 90 % (32 uur). Een mooie verdeling vijetijd/werktijd vind ik.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-