Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Petra is jarig!

Gestart door Jovi_Hobbes, april 01, 2007, 03:42:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


Zonnekind

Te laat maar toch nog heel gemeend: GELUKKIGE VERJAARDAG !!!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik had een leuke verjaardag. Donderdagsavonds ben ik met vrienden hier van de REfter uit mijn eetgroepje hier naar een eercafe gegaan. Niet iedereen was er, maar het was wel gezellig. Helaas heb ik de nacht van donderdag op vrijdag angstaanvallen gehad, dus ik voelde me de hele vrijdag half kachel. In ieder geval kreeg ik de vrijdagochtend vroeg al een sms'je van degene die er de avond tevoren niet bij was geweest, dus dat was wel oke. Ik was vroeg wakkeer, en ben toen naar het kantoortje gegaan en heb op cake getracteerd. Ik heb tot 11.00 uur op het kantoortje gezeten, en toen kwam een vriendin met wie ik zou gaan mediteren. Ze had een bosje tulpjes voor me meegenomen, we hebben weer cake gegeten en thee gedronken en gemediteerd. Om 13.00 uur kwam een bewoonster hier bij mij koffie drinken, en kreeg ik nog een kaartje van een bewoonster die niet komen kon. Om 15.00 uur kwam mijn moeder dat was ook gezellig. Die ging om 16.30 uur weer weg, en toen had ik om 18.00 uur een vesperdienst van de theologengroep waar ik bij zit. ( Het was Goede Vrijdag) Ze hebben voor mij gezongen en mij gefeliciteerd. Daarna heb ik vanaf 19.00 uur met vrienden in een eetcafe gegeten, ter ere van mijn verjaardag. Daarna ben ik met een vriendin van mij mee naar haar huis gegaan, en heb haar geholpen met allerlei praktische zaken, ze was behoorlijk gehandicapt geraakt door een valpartij. Ik ben daar blijven ovetnachten en ook zaterdag heb ik het grootste deel van de dag bij haar gezeten. OOk gisternacht ben ik bij haar blijven overnachten. Gisterochtend hebben we samen Paasontbijt gehad. Ze is daarna naar haar ouders gegaan, dat is toch praktischer. Ik had gistermiddag een verjaardag van een vriendin van mij, en gisteravond heb ik met mijn moeder en mijn zus in een eetcafe gegeten, ter ere van mijn verjaardag. Dus ik heb een druk bestaan gehad, de afgelopen dagen ! Nu ben ik net mijn bed uit.. ik was al een tijdje wakker maar kon mijn bed niet uit komen.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mannetje

Inderdaad een druk programma!

Jovi_Hobbes

Vandaag dus maar een heerlijk rustig dagje houden!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Nog gefeliciteerd, Peter!

Je was wel druk, maar wel met allemaal leuke dingen. Je mag je gelukkig prijzen met zoveel mensen om je heen die aan je denken! Ik ben stiekem een beetje jaloers.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Je hebt het dus nogal gevierd met uit eten te gaan.
Alle keren met halve haan? :schater:

Maar leuk, dat je het leuk vond allemaal, en inderdaad, je bent niet vergeten. :knuffel:

petra1963

Inmiddels ben ik depressief...  :78: :78:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien



Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

solo

Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

jojo83


petra1963

Inmiddels is mijn depressiviteit gelukkig weer wat weggetrokken..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Da's mooi!
Dan kan je nu weer hurry-up! ;D