Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hi from the U.S.

Gestart door jewel_box554, april 06, 2007, 10:43:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jewel_box554

Hello everyone! I belong to the English AVEN board and someone mentioned that you guys would like more English-speakers to visit your forum so I'm just stopping by to send greetings to my fellow asexuals. I wish I could speak Dutch, as the language looks pretty cool, but I took German in high school and my teacher wasn't very good at teaching us so I can only read a few words on this site.

Triple a

#1
CiteerHello everyone! I belong to the English AVEN board and someone mentioned that you guys would like more English-speakers to visit your forum so I'm just stopping by to send greetings to my fellow asexuals

I wonder who would have said something along those lines.   ???  Do we have any fluent English speakers here who also are on the English Aven?


Welkom, Jewel  :cake:

Jovi_Hobbes

Hi Jewel  :cake:
Welcome to our humble messageboard. It's really nice of you to drop by, feel free to keep doing so in the future  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

hi and welcome!

I sometimes visit the English AVEN but I'm not a very active poster over there... My name is also Myra.

Have a great time here!

Ereinion

Welcome Jewel!

:cake: ?

Now you can decied which cake is better, the english or the dutch one.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky


Triple a

Citaat van: Ereinion op april 07, 2007, 07:30:15 PM
Welcome Jewel!

:cake: ?

Now you can decied which cake is better, the english or the dutch one.  ;D


US cake from Pittsburgh is the best


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Maybe we should ask Amcan?  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Triple a

#9
Haar mening is onbelangrijk. Amerikaans cake is beter. Zij zal overeenkomen met mij. (Of zij wil als zij weet niet wat ik zei) - Was dat begrijpelijk?



*Ik wed begrijpelijk is verkeerd.  Werkwoorden zijn moeilijk te leren. Werkwoorden zijn moeilijk te gebruiken.



So, Amcan, you agree right?  ;D

Ereinion

Beter is:

Haar mening is onbelangrijk. Amerikaanse cake is beter. Zij zal het met me eens zijn. (vooral omdat ze niet weet wat ik zeg) - Begrijp je dit?

De laatste twee zinnen van je heb ik helemaal aangepast, maar begrijpelijk is niet helemaal fout. Maar als je het als werkwoord gebruikt, kan het nooit begrijpelijk worden. Wat wel ook kan:
Was dat te begrijpen?
Maar ook:
Klopt dat?

Ik vind je Nederlands helemaal geweldig, AAA!  :knuffel:
(en ik geloof dat ik niet zo'n goede lerares ben  :( )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Tuurlijk wel, hier heeft Drievoudig A vast een hele hoop aan!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Triple a

Citaat van: Ereinion op april 10, 2007, 10:17:26 PM
Beter is:

Haar mening is onbelangrijk. Amerikaanse cake is beter. Zij zal het met me eens zijn. (vooral omdat ze niet weet wat ik zeg) - Begrijp je dit?

De laatste twee zinnen van je heb ik helemaal aangepast, maar begrijpelijk is niet helemaal fout. Maar als je het als werkwoord gebruikt, kan het nooit begrijpelijk worden. Wat wel ook kan:
Was dat te begrijpen?
Maar ook:
Klopt dat?


Ja. Ik niet weet* of woord vooral. ( :'( Mijn Nederlandse is zwak.* Als meest iedereen hier sprak Engels, wij kon meedelen* beter.)   :D


CiteerIk vind je Nederlands helemaal geweldig, AAA!  :knuffel:

;D ;D ;D

Citeer(en ik geloof dat ik niet zo'n goede lerares ben  :( )


Onzin! U,* Peter, Jovi, Myra, en ieder anders zijn* groot leraren. (I'd mention how long its been since someone had to ask me what I was saying before telling me how to say it, but then I'm sure some would say they couldn't figure out what I was trying to say)


* = Woord(en) Ik denk zijn onjiuist*

petra1963

Hoi Triple A,
De woorden zijn goed ! Het probleemje zit in de zinsbouw, en daardoor voelt en lijkt het raar.Maar echt, je Nederlands is heel goed. Bijna net zo goed als mijn Koreaans en Inuit.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?