Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakantie

Gestart door Jovi_Hobbes, april 08, 2007, 03:23:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Zijn er al mensen met vakantieplannen voor dit jaar?  (de zon schijnt en ik denk meteen aan vakantie  ;D )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Als mijn gezondheid het toelaat, wil ik deze zomer weer twee weken naar Italië. Naar Ravenna, om precies te zijn. Voor de kunst, en een talencursus..En het ligt dicht genoeg bij waar mijn Italiaanse vrienden wonen om hen dan weer te bezoeken.. :) En veeeeeel zon !

En dit voorjaar ga ik nog een paar dagen naar de vriendin in België waar ik ook met Oud en Nieuw was. En mogelijk met een vriend nog een paar dagen naar vrienden van hem op een ecologische boerderij.. Maar dat is nog niet zeker.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik heb pas (grote) vakantie in oktober, maar heb ideeën genoeg! Heeft er iemand zin om mee naar Azië te gaan?  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Misschien moet je die vraag herformuleren: heeft er iemand tijd en geld om naar Azië te gaan?  ;D

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik wil nog een keer graag naar India. Tijd en geld heb ik wel, ja. Maar of mijn gezondheid het toelaat is maar zeer de vraag.. :-[
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Oké, hier komtie: Wie heeft er tijd, zin èn geld om mee naar Azië te gaan?  :D

India is voor een supergezond-altijd-fit-iemand al dodelijk vermoeiend, Peter, ik ben bang dat je daar niet blij wordt.... :78:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Citaat van: Sismo op april 09, 2007, 08:49:47 PM
Oké, hier komtie: Wie heeft er tijd, zin èn geld om mee naar Azië te gaan?  :D

.... en geen kinderen die in oktober naar school moeten...  :-\

Maar nee, dank je, ik moet eerst landen als Frankrijk of Italie onveilig gaan maken. Ik ben nog niet verder dan in Tsjechie geweest   ;D  Maar we zijn al op de goede weg: met de meivakantie gaan we naar Denenmarken  :klap:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Dat is al bijna ! Leuk!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Pssss, ik moet nog zo veel doen...
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Toch niet nu al vakantiestress? Niet doen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Het is helaas niet mijn sterkste kant (te perfectionistisch ook, denk ik  :-\  )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Succes ermee dan!  :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Er zijn ergere dingen in het leven  :)

Maar om het verhaal compleet te maken: van de zomer "wonen" we drie weken op de camping en twee weken in de flat van mijn moeder. Dat noem ik dan geen vakantie, het is meer: hoe overleef je 6 weken dat de kids vrij zijn  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)