Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakantie

Gestart door Jovi_Hobbes, april 08, 2007, 03:23:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Sismo op april 09, 2007, 08:49:47 PM
Oké, hier komtie: Wie heeft er tijd, zin èn geld om mee naar Azië te gaan?  :D

India is voor een supergezond-altijd-fit-iemand al dodelijk vermoeiend, Peter, ik ben bang dat je daar niet blij wordt.... :78:

Dat vrees ik ook... :78: dus is het er tot dusver nog niet van gekomen. Niet leuk, maar misschien wel het verstandigst.. :-[
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Er zijn twee soorten India-reizigers: diegenen die verslaafd zijn aan het land en diegenen die er nooit meer terug willen! Misschien hoor je wel tot de tweede groep en kan je dus eigenlijk blij zijn dat je niet geweest bent  ;D Biedt dat een beetje troost?  :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Citaat van: Sismo op april 09, 2007, 10:42:57 PM
:D Is het zo erg?

Nee hoor, het is beide leuk (uiteindelijk, geloof ik   ;)  ) Ik bedoelde dat het überhaupt niet meevalt om je kinderen 6 weken lang bezig te houden. Sjef mag max. 3 weken vrij nemen en de andere 3 weken zou ik het alleen moeten doen. De caravan is een perfecte oplossing, we gaan vlakbij zijn werk kamperen en voor de kids is het een paradijs (als het goed is  :D  )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Citaat van: Sismo op april 09, 2007, 10:48:00 PM
Er zijn twee soorten India-reizigers: diegenen die verslaafd zijn aan het land en diegenen die er nooit meer terug willen! Misschien hoor je wel tot de tweede groep en kan je dus eigenlijk blij zijn dat je niet geweest bent  ;D Biedt dat een beetje troost?  :-\

Ja, dat biedt mij een beetje troost. In een romantische bui denk ik altijd dat ik tot de eerste soort behoor. Maar misschien is dat inderdaad wel niet zo... en is het inderdaad beter zo..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik behoor tot de tweede.... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Heb je daar iest naars meegemaakt dan?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Nee hoor, niet iets specifieks, maar ik vond het land ernstig vies, druk en de mensen zijn nog opdringeriger dan waar ik maar geweest ben. Niet zo'n fijne herinneringen aan.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik had dat met Rusland. Ik ben daar in het vroege voorjaar van 1991 twee weken geweest. Heel spannend, heel interessant, en ietwat bizar. (Zie eerdere posts van mij) Maar wat een rotland ! Daar voelde ik mij al helemaal niet op mijn gemak. En ik wist vrij snel nadat ik weer thuis was dat ik er NOOIT meer naar toe zou willen. Oef... mijn maag krimpt nog samen als ik er aan denk..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ja, dat heb ik ook bij India, hoewel ik soms denk dat ik het zuiden wel mooi zal vinden (dat lijkt meer op Sri Lanka, groener), maar ik durf het risico niet aan...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik zou graag naar Zuid India willen.. Naar Kerala, bij voorbeeld.  Die megasteden vermijd ik het liefst..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Zouden er ook mensen zijn die na een bezoek aan Nederland zeggen: dat nooit meer?  :o
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

CiteerZouden er ook mensen zijn die na een bezoek aan Nederland zeggen: dat nooit meer?
Jij?  ;)
CiteerDie megasteden vermijd ik het liefst..
Daar moet je inderdaad al helemáál niet zijn! Hoewel Varanasi wel een heel bijzondere ervaring was om daar te zijn. Dat is de heilige stad, waar veel lijkverbrandingen plaatsvinden langs de Ganges. We hebben gezien dat lichamen verbrand werden, heel bizar!  :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Stev op april 09, 2007, 11:15:03 PM
Zouden er ook mensen zijn die na een bezoek aan Nederland zeggen: dat nooit meer?  :o

Vast ! Stel je voor dat je het beeld hebt van alleen maar snelwegen, auto's, industriegebieden, steden en heel veel mensen op een klein stukje land. Dan lijkt het me  dat iemand geen reden heeft om hier nog ooit terug te komen..

En Nederlanders kunnen erg bot zijn..en onvriendelijk. Alleen ze beseffen het vaak zelf niet..de buitenlanders die hier komen echter des te meer...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Ik denk dat het er van afhangt waar je terecht komt. Ik zou in Tsjechie niet meer kunnen wennen, denk ik. Dus Sismo, helaas  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)