Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakantie

Gestart door Jovi_Hobbes, april 08, 2007, 03:23:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AniMeshorer

Die zeemeermin is zoals Manneken Pis hier in Brussel: een piepklein beeldje dat door omstandigheden toch massa's toeristen lokt. Los daarvan, hoezeer die zeemeermin tegenvalt, ik vind Kopenhagen in het algemeen een erg aangename stad. Erg levendig, en met enkele heel sfeervolle wijken. Het culturele aanbod in Kopenhagen is ook zeer groot.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Dutchamoeba


Briggy

#62
He bah.. het is weer zover. Het kan zijn dat ik maar twee weken vakantie in de zomervakantie kan krijgen! Omdat ik nog op school zit, kan ik niet buiten die vakanties om op vakantie. Twee weken is wel erg weinig  :-\

Overige vraag: Iemand wel eens in Sevilla geweest? Is het wat? Ook voor een jongere?  ;)

Edit: chips... In de week dat ik naar Sevilla wilde gaan, is er een soort religieus feest gaande en dan is het super druk en gaan de prijzen omhoog. Totaal niet mijn ding  :-X Daar gaan mijn plannen  :P
12-1-2015 <3 MarkA

AniMeshorer

Nooit geweest (nochtans in Spanje gewoond 3 jaar, maar wel in een totaal andere regio dan Andalucia) maar heb wel vaker lof over die regio gehoord. Sevilla, Cordoba, ... veel oude monumenten, veel historiek. Wel snikheet "s zomers, de siesta is daar nog erg populair. In Barcelona hadden we wel eens 40 graden nu en dan 's zomers, maar ook koeler dagen, in Sevilla en omstreken schijnen de koele dagen de uitzondering te zijn (tenzij je echt pal aan zee zit, en niet ietwat landinwaarts). Maar het schijnt qua historie een prachtige regio te zijn.
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Briggy

Voor wie het leuk vinden, reisblog Denemarken. Co-auteur MarkA ;) www.denemarken2015.blogspot.com
12-1-2015 <3 MarkA