Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Asexueel of gewoon geremd?

Gestart door Ik, april 30, 2006, 02:44:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stev

Hallo Luca,

Welkom op ons forum!  :cake:  (een welkomstaart, dat is traditie hier)

Dan heb je zeker de vragen van de vertien- tot zestienjarigen nog niet ontdekt  ;)
Maar serieus. Ik denk dat ook iemand van 23 de conclusie kan trekken dat hij/zij aseksueel is, met op de achtergrond de zelfde reden: geen energie te willen stoppen in de bij voorbaat mislukte relaties. Ik ben ook van jouw generatie  ;D en eerlijk is eerlijk, de jongeren van nu gaan op veel jongere leeftijd op onderzoek uit wat dat betreft. Dat heeft veel oorzaken, daar ga ik niet op in (anders moet ik een nieuw onderwerp starten  :pinguin:  ) en het is zeker geen kritiek op de jongeren van nu, het is gewoon een feit waar je niet om heen kunt (ik heb daar lang genoeg moeite mee gehad  :) )

:wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Luca

Hoi Stev,

Bedankt voor de taart. Jammie........ ;D
Je zult wel gelijk hebben. Ieder doet het op z'n eigen manier natuurlijk.
Leuk dat je reageerde.

Groetjes Luca

Jovi_Hobbes

Welkom Luca  :cake:
Ik denk dat je zeker wel gelijk hebt dat je moet uitkijken niet te vroeg conclusies te trekken, maar aan de andere kant is het wel fijn om al redelijk vroeg te weten hoe je ongeveer in elkaar zit. Als ik op mijn twintigste had geweten wat asesksualiteit was had ik mezelf waarschijnlijk een hoop "ellende" kunnen besparen.

In ieder geval erg leuk dat je je hebt aangemeld en succes met het uitvinden van hoe alles hier werkt, al kun je niet al te veel fout doen hoor.  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Inderdaad, gewoon van alles uitproberen, dan merk je snel hoe het forum werkt.

Welkom Luca,

:cake: ?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.