Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

is mijn vriend aseksueel

Gestart door jeffie, april 11, 2007, 11:36:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeffie

Sorry, maar heb nog steeds geen nummer van een seksuoloog.
is er niemand die er 1 weet in de geburen van het antwerpse ?

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

jeffie

Deze  pagina had ik ook al gevonden, wie is nu goed ? Wie heeft er ervaring in homo aseksualiteit ?
Please , heeft niemand eenidee ? :78:

Jovi_Hobbes

Ik ben bang dat het toch gaat neerkomen op uitproberen. Doen seksuologen misschien aan intake gesprekken? Als je een eerste vrijblijvende afspraak kunt maken kun je misschien al wat aanvullen of de persoon bij jullie past of niet.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: jeffie op april 30, 2007, 12:50:54 AM
Deze  pagina had ik ook al gevonden, wie is nu goed ? Wie heeft er ervaring in homo aseksualiteit ?
Please , heeft niemand eenidee ? :78:

Ik kan je wel het nummer geven van die ene van ons (hij is zelf ook een homo) maar dat is in Eindhoven en de kosten zijn afhankelijk van je inkomen en worden niet vergoed door de verzekering. Je zou eerst moeten informeren of je daar als in België wonend terecht kan...
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

jeffie

Wel raar dat het gerelateerd aan je inkomen is.
Hoe weten zij nu hoeveel je verdient ?
Maar ik zou zeer dankbaar zijn voor het telefoonnummer.

Ereinion

Ik vind dat eigenlijk niet zo verkeerd, zo kan iedereen er naartoe.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Jeffie, ik heb je een PM gestuurd, weet je hoe het werkt?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

jeffie

Ja, ik heb het gezien, dank u voor het nummer, ik zal zeker eens contact opnemen.
Maar ondertussen vind ik het moeilijk om altijd te moeten wachten.
Weeral enkele weken zonder sex, zelfs geen tongkus, niets....
soms krijg ik het echt moeilijk, als we uitgaan en ik heb "chance ".
niet dat ik mijn vriend kwijt wil, zeker niet.
Maar zou het niet mogelijk zijn om een compromis te sluiten.
Voor mannen kan sex zonder liefde makkelijker dan bij vrouwen.
Enkel ik wil mijn vriend geen pijn doen, achter zijn rug stiekem kan ik ook niet. Daar ben ik veel te eerlijk voor.
ik kan toch niet liegen, ik wil gewoon niet liegen, maar ik moet me toch niet schamen omdat ik niet a-seksueel ben.
Hebben dan alle partners van de a-seksuelen geen sex meer ? Ik kan dat toch moeilijk geloven.
:(

Jovi_Hobbes

Dat verschilt heel erg per koppel. Het is iets waar je uiteindelijk met je eigen partner een oplossing in moet vinden. En ik denk dat dat alleen gaat lukken door veel met elkaar te praten en allebei duidelijk aan te geven wat je wel en niet wilt en dan hopen dat jullie een oplossing kunnen vinden waar jullie allebei gelukkig mee kunnen zijn. Wat die oplossing is, kan ik je niet zeggen. Voor de een is seks zo onontbeerlijk dat hij/zij uiteindelijk besluit een relatie te beëindigen. Voor de ander tellen andere dingen misschien zwaarder en is dat misschien voldoende compensatie. En dan zijn er natuurlijk ook nog allerei tussenoplossingen te bedenken. Veel sterkte!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

En wat vind je vriend van het idee dat je iemand anders zoekt alleen voor de seks?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hoi,

je hebt geschreven dat je vriend zeker niet houdt van orale seks. Ik zou dan al beginnen (ik wil je zeker niet berispen, alleen maar helpen) om hem daar nooit voor te dwingen. Als mijn vriend een dag helemaal niets vraagt over seks, heb ik sneller de neiging om toch eens zelf het initiatief te nemen. (ok, misschien niet de eerste dag want dan geniet ik er gewoon van dat er eens niks over gezegd wordt :-[)
Jij zou als partner heel goed moeten weten welke dingen hij wel "doenbaar of leuk" vind en welke dingen helemaal niet. Op die manier kan jij al niets verkeerd doen bij hem waardoor zijn "zin" dan misschien toch langer blijft dan 2 minuten. Hij zal zich dan ook geruster voelen in jouw bijzijn.
Misschien kan je een manier vinden om jou wel opgewonden te krijgen en te houden zonder dat hij dingen doet die hij niet graag doet. (oh jee, nu ben ik wel heel onduidelijk. Ik ga gewoon een concreet voorbeeld geven: Als ik echt geen zin heb, maar mijn vriend heeft pijn, wil ik hem wel helpen. Ik kan dan bijvoorbeeld voor hem heel sensueel strippen en hij doet het ondertussen zelf. Of ik lig naakt naast hem, laat hem gewoon naar mij kijken en vertel ondertussen bijvoorbeeld een erotisch verhaaltje. Dit lijkt voor jou waarschijnlijk super weinig maar het is beter dan niets of beter dan het alleen zelf doen...)
Ik hoop dat je een oplossing vindt!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Goed dat je dat toch opschrijft, Zonnekind  :knuffel:

In je eerste alinea kan ik me helemaal herkennen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

jeffie

Mijn vriend heeft nooit zin in sex, ik wil hem niet dwingen, maar na enkele weken niets wil ik ook eens iets hebben. We hebben het dagelijks niet over sex, hoeft voor mij ook niet, want hij vindt het niet leuk, hij voelt zich dan schuldig. Wat ik ook zeker niet wil, hij heeft niets om zich schulidg over te voelen. Maar na enkele weken heb ik toch zoiets van...... ik wil mezelf niet helemaal wegcijferen !!!