Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

is mijn vriend aseksueel

Gestart door jeffie, april 11, 2007, 11:36:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Citaat van: Ereinion op mei 25, 2007, 05:24:50 PM
Goed dat je dat toch opschrijft, Zonnekind  :knuffel:

In je eerste alinea kan ik me helemaal herkennen.

Dank je Ereinion, ik voel me nooit helemaal op mijn gemak als ik zoiets opschrijf :-[
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Dat is een beetje de paradox van dit forum. We willen eigenlijk liever zo weinig mogelijk met seks te maken hebben en vervolgens hebben we het er voortdurend over  ::)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ja, dat klopt wel, ja.. :o  Zijn we ook om die reden een beetje raar... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: Zonnekind op mei 27, 2007, 03:08:04 PM
Citaat van: Ereinion op mei 25, 2007, 05:24:50 PM
Goed dat je dat toch opschrijft, Zonnekind  :knuffel:

In je eerste alinea kan ik me helemaal herkennen.

Dank je Ereinion, ik voel me nooit helemaal op mijn gemak als ik zoiets opschrijf :-[

Dat heb ik ook altijd.  :knuffel: En meestal zeg ik het dan niet, dus ik vind het super knap dat jij dat wel doet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 27, 2007, 06:47:04 PM
Dat is een beetje de paradox van dit forum. We willen eigenlijk liever zo weinig mogelijk met seks te maken hebben en vervolgens hebben we het er voortdurend over  ::)

Dit ga ik een beetje tegenspreken. Ik wil er juist bijna voortdurend over praten. Misschien krijg ik dan het idyllische idee dat ik door een gesprek met iemand anders tot de ultieme oplossing kom...

:-[ Dank je Ereinion :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Zo bedoel ik het ook een beetje hoor Zonnekind. In een ideale wereld zou je er niets mee te maken willen hebben, maar helaas is de wereld niet ideaal en wordt je dus voortdurend met problemen over aseksualiteit geconfronteerd en dan is het heel erg fijn om al dit soort onderwerpen op zo'n veilige plek te bespreken. Juist omdat ik weet hoe jullie over seksualiteit denken vind ik het ook makkelijker om er hier over te praten. Een echte paradox dus  ::)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.