Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

ik en het aseksueel zijn...

Gestart door Winx, april 13, 2007, 12:20:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Wij zitten in een periode waarin we de moed weer wat kwijt zijn.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

 :knuffel:

Hopelijk komen jullie er znel weer uit, vooral nu jullie Winx hebben, en haar man natuurlijk, om erover te praten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Zonnekind op april 16, 2007, 09:58:35 PM
Wij zitten in een periode waarin we de moed weer wat kwijt zijn.

:knuffel: :knuffel: hopelijk komen jullie er inderdaaf weer wat uit !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

En zeker de moed niet helemaal opgeven hoor  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

We steunen jullie ( al is het virtueel, en van een afstandje..)  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Winx

Citaat van: Zonnekind op april 16, 2007, 09:58:35 PM
Wij zitten in een periode waarin we de moed weer wat kwijt zijn.
@ Zonnekind,
Weet dat het een magere troost is misschien maar ik vind jullie echt een leuk koppel, en ik duim echt superhard dat het voor jullie echt gaat beteren!
Kan echt wel begrijpen dat het erg lastig is hoor! :knuffel:

@ iedereen,
Mijn man maakt zich er idd niet zo druk over, maar ik denk dat mijn situatie (door de aanranding) misschien een beetje een verzachtende omstandigheid is voor hem,
hij weet dat ik er lang angsten heb voor gehad en dat mij forceren echt negatieve dingen voor me oproept.
Misschien kom ik wat "te" positief over, maar ik ben tijdens mijn opname een beetje door "de hel" gegaan en dat was echt veel erger en zette een veel grotere druk op onze
relatie dan wat er nu aan de hand is... Ik heb het echt zwaar gehad toen... Begrijp me niet verkeerd ik wil hiermee niet zeggen dat het geen serieus probleem is, want dat is het wel degelijk, ook bij ons leid het ook wel eens tot spanningen en ik zou het ook veel liever anders zien want ik geef mezelf er ook de schuld van dat ik het men echtgenoot afpak.
Heb hem dat ook al gezegd maar hij wil ook zelf wel dat we ons er beiden goed bij voelen, wat voor de meeste hier een herkenbaar gevoel is denk ik wel! Voor iedereen een dikke  :knuffel: hoor, jullie verdienen het allemaal echt, want ook jullie dragen het op jullie eigen manier en proberen er op jullie eigen manier mee om te gaan enzo! Vind ik ook heel knap hoor! :knuffel:

Ereinion

Winx, je hoeft je niet te gaan verontschuldigen, het is geweldig dat jullie er zo goed mee om kunnen gaan.  :knuffel: terug!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Citaat van: Winx op april 17, 2007, 08:29:42 PM
Mijn man maakt zich er idd niet zo druk over, maar ik denk dat mijn situatie misschien een beetje een verzachtende omstandigheid is voor hem,

Ja, inderdaad, hier moest ik ook aan denken (op een positieve manier, hoor  :)  ) In het geval dat je dan geen verzachtende omstandigheid hebt c.q. je weet gewoon niet waar het vandaan komt, is het moeilijker om zo iets in je relatie "te verdedigen". Maar we proberen hier op onze manier mee om te gaan, inderdaad.

... en een  :knuffel:  voor Zonnekind en Viper!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Winx

Citaat van: Stev op april 18, 2007, 11:44:51 PM
Citaat van: Winx op april 17, 2007, 08:29:42 PM
Mijn man maakt zich er idd niet zo druk over, maar ik denk dat mijn situatie misschien een beetje een verzachtende omstandigheid is voor hem,

Ja, inderdaad, hier moest ik ook aan denken (op een positieve manier, hoor  :)  ) In het geval dat je dan geen verzachtende omstandigheid hebt c.q. je weet gewoon niet waar het vandaan komt, is het moeilijker om zo iets in je relatie "te verdedigen". Maar we proberen hier op onze manier mee om te gaan, inderdaad.

... en een  :knuffel:  voor Zonnekind en Viper!

Denk inderdaad dat het er niet makkelijker op maakt als je het niet weet, bij ons is het dan eerder weer de frustatie van hoe lang gaat die k******* ons leven nog blijven beïnvloeden en dat lijdt dan ook weer tot nog meer extra spanningen waardoor het echt met momenten nog moeilijker gaat... En ik zit ook soms met de vraag van gaat mijn partner dat voor eeuwig blijven pikken...

Stev

Het is gewoon in alle gevallen lastig  :-\  En inderdaad, de vraag of we over x-jaren nog bij elkaar zijn, die stel ik me ook af en toe ... Met name het moment dat de kinderen het ouderlijk huis zullen verlaten, dat lijkt ook in de "gewone" relaties vaak een lastig keerpunt.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Ik denk dat het op sommige momenten voor iedereen zwaar is. Aseksuelen die in een relatie zitten hebben soms de schrik dat hun partner het niet gaat volhouden en vrijgezellen hebben soms misschien de schrik dat ze nooit aan een relatie geraken omdat ze aseksueel zijn.
Een dikke :knuffel: voor iedereen!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Al die steun voor elkaar is toch wel het mooie van dit forum. Hoewel we nooit de problemen voor elkaar kunnen oplossen, is het wel fijn om een plek te hebben waar je je gevoelens kwijt kunt en waar mensen je daar niet meteen voor veroordelen.
Aan iedereen die het nodig heeft een hele grote :knuffel: 
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Citaat van: Zonnekind op april 19, 2007, 02:39:33 PM
Ik denk dat het op sommige momenten voor iedereen zwaar is. Aseksuelen die in een relatie zitten hebben soms de schrik dat hun partner het niet gaat volhouden en vrijgezellen hebben soms misschien de schrik dat ze nooit aan een relatie geraken omdat ze aseksueel zijn.
Een dikke :knuffel: voor iedereen!

Dat is ook wel mijn angst, Zonnekind...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Ik begrijp dat perfect, ik denk daar nu soms al aan: stel dat het gedaan raakt met Viper, dan vind ik nooit nog iemand...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.