Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Blind date

Gestart door johan, november 10, 2005, 03:01:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

johan

Even een duidelijke titel gekozen om jullie aandacht te trekken  :schater:

Ik ben een gelukkige alleenstaande man van 32, maar indien ik de ware hier kan vinden, word ik misschien nog gelukkiger.

Indien er een leuke dame tussen 20 en 40 zin heeft om samen eens af te spreken om iets te gaan drinken of eten, zonder verplichting tot meer, stuur me dan maar een persoonlijk bericht via dit forum.

TBW


Ereinion

Ik heb al een vriend, maar ik wens je veel succes met je zoektocht!!!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Johan, zou je misschien voor de geinteresseerde vrouwen iets meer over jezelf kwijt kunnen?

In de aard van woonplaats, werk en zo...

(en voor de nieuwsgierige mannen  :D)

johan


johan

Citaat van: TheBlackWatch op november 10, 2005, 08:21:46 PM
Johan, zou je misschien voor de geinteresseerde vrouwen iets meer over jezelf kwijt kunnen?

In de aard van woonplaats, werk en zo...

(en voor de nieuwsgierige mannen  :D)
Ik woon in de buurt van Brussel, heb een directiefunctie in de non-profit. Ik heb het dus best aardig druk.
Ik zoek dus iemand uit Vlaanderen. Voor de rest ga ik niet teveel eisen stellen. Het gaat in de eerste instantie om een gewone ontmoeting. Klikt het nadien, des te beter, maar dat mag de drempel niet verhogen.

TBW

CiteerHet "onzin" forum is ergens anders  ::)

:o

Echt offa? Sorry  :wave:

bebe

Citaat van: johan op november 11, 2005, 03:49:28 PM
Citaat van: TheBlackWatch op november 10, 2005, 08:21:46 PM
Johan, zou je misschien voor de geinteresseerde vrouwen iets meer over jezelf kwijt kunnen?

In de aard van woonplaats, werk en zo...

(en voor de nieuwsgierige mannen  :D)
Ik woon in de buurt van Brussel, heb een directiefunctie in de non-profit. Ik heb het dus best aardig druk.
Ik zoek dus iemand uit Vlaanderen. Voor de rest ga ik niet teveel eisen stellen. Het gaat in de eerste instantie om een gewone ontmoeting. Klikt het nadien, des te beter, maar dat mag de drempel niet verhogen.

amai da;s jammer in de buurt van vlaanderen,helaas ik woon in nederland(midden des lands)

TBW

Bebe: een d i r e c t i e f u n c t i e !!! Laat deze niet aan je voorbijgaan! Emigreer!  ;D

ChibiFirli

En als je dan emigreerd, kom dan even langs om hoi te zeggen ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

bebe

hahahahaha jullie zijn een mooi stel!  :schater: :schater: :schater:
aan de andere kant zover is belgie niet? haha
nee hoor,ik ben veel te gehecht aan mijn vrienden en familie hier,maar toch jammer................

caprice

Is hier maar één man?  Niemand tss 40 en 50?
:78:

myra

er zijn nog wel mannen hier, maar we bestaan idd uit een publiek van late tieners, twintigers en dertigers. Ik vind het zelf ook wel spijtig dat we geen oudere leden hebben. Mensen met veel levenservaring... Maar mss zijn deze mensen minder forumgericht ???. In elk geval welkom Caprice  ;)

caprice

zal later nog eens komen kijken
en ondertussen wat geduld hebben want ik vind deze site hoognodig, denk dat velen hem niet kennen, ik had er toevallig over gelezen in de wachtzaal van een dokter.
Vraag me wel af of er misschien iemand van de omgeving Tessenderlo is om eens een praatje te maken hierover.
Alvast bedankt voor het hartelijk welkom!

myra

Dank u  ;D Ja het is zo'n beetje ons streefdoel om meer aseksuele mensen te bereiken. Daarom hebben enkelen van ons interviews aan de pers gegeven. We posten ook af en toe wat info en onze link op andere fora. Maar toch hebben we nog relatief weinig leden. Ik denk altijd dat er veel meer aseksuele mensen moeten zijn, die eigenlijk niet weten dat er lotgenoten :) zijn

Ken je mss een forum gericht op 40ers 50ers 60ers, Caprice? Dan wil ik daar gerust een link naar ons forum plaatsen.

Ik ben trouwens ook een Belgische, maar woon wel in Vlaams Brabant :)