Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Blind date

Gestart door johan, november 10, 2005, 03:01:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Ik ben nu niet dicht uit de buurt van Tessenderlo, maar het lijkt me niet al te ver weg (zo'n slordige 40km). Ik heb het momenteel nogal druk, maar in de zomer kan ik normaal best wel tijd vrijmaken ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

caprice

#17
Het énige forum dat ik ken
hoort bij www.rendez-vous.be
Zou goed zijn dat er daar ook over geschreven werd mits ze daar toch zoveel op het sexuele uit zijn
maar zelf durf ik dit niet, misschien zijn er nog niet - durvers..... die het op één date houden en zwijgen, net als ik????
Ben alvast benieuwd!



caprice

Wou ook nog vragen of jullie misschien een affiche hebben die ik dan zou ophangen in wachtzaal van psychologische hulp, Het Bleek te Diest?

Ereinion

We zijn bezig met flyers. Dus zodra die klaar zijn....

En trouwens, heb je zin in een stukje  :cake::D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Van harte welkom Caprice! Het lijkt me erg leuk als je af en toe hier terug komt. Ik kom zelf uit NEderland dus woon niet bij je in de buurt, maar als je over bepaalde dingen wilt praten kan dat hier natuurlijk ook altijd.
Neem in ieder geval een heerlijk stukje  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Citaat van: caprice op mei 12, 2006, 02:57:19 PM
Het énige forum dat ik ken
hoort bij www.rendez-vous.be
Zou goed zijn dat er daar ook over geschreven werd mits ze daar toch zoveel op het sexuele uit zijn
maar zelf durf ik dit niet, misschien zijn er nog niet - durvers..... die het op één date houden en zwijgen, net als ik????
Ben alvast benieuwd!




Nee rendez-vous zie ik niet goed zitten. Heb daar ooit lang geleden (nog voor dit forum) iets over aseksualiteit gepost en kreeg toen nogal lompe reacties daarop. Het is bijna een seks-site, dus het lijkt me niet het middel om aan ledenuitbreiding te doen :d

caprice

Komen jullie  nooit samen om een babbel te doen?
Vind hier niet goed mijn weg, er staat altijd dat ik geen berichten of reacties heb
terwijl ik er dan toch wel vind door overal te zoeken....

Jovi_Hobbes

We hebben wel plannen om ooit eens een keer bij elkaar te komen, maar omdat we over twee landen verspreid zitten is dat logistiek gezien nog best ingewikkeld.

Vreemd overigens dat dat met die reacties niet werkt. Misschien moeten we even een oproep bij ChibiFirli doen...
CHIBI!!!!!   HELP!!!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Misschien bedoel je dat je geen persoonlijke berichten hebt, Caprice? Overal waar het icoontje van een forum-onderdeel blauw is (versus heel lichtblauw/grijs) is iets gepost sinds de laatste keer dat je hebt ingelogd, als je dan op dat forum-onderdeel klikt en dan bij de verschillende onderwerpen op "nieuw" klikt (rechts van de onderwerp-naam) dan kom je bij de nieuwe berichten.

ChibiFirli

Ik moet bekennen dat ik zelf gewoon naar de kleurtjes kijk ;D.

Voor gasten werkt het normaal gezien compleet niet, als lid zou het moeten werken (of toch op zen minst de tweede keer dat je inlogt ofzo). Maar als het nog altijd blijft tegenwerken zal ik het eens proberen uit te zoeken ;).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

Je hebt bovenaan ookeen link die heet "toon nieuwe reacties op jouw berichten"
Ik dacht eigenlijk dat Caprice bedoelde dat dat niet werkt bij haar, maar misschien bedoelt ze inderdaad de persoonlijke berichten...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

caprice

Dank voor de hulp op deze site, moet nog verder ontdekken maar vind nu wel al reacties terug.javascript:void(0);
Clapping
Waar staan de sterren voor?
Is het mogelijk kort te chatten of bellen met iemand van rond mijn leeftijd
of iemand niet te ver weg?
Wordt hier ook al eens gelachen want dat is toch ook belangrijk, het is niet omdat we aseksueel zijn dat we dat moeten blijven bezien als een handicap, niet?
Ik vind het wel jammer dat mannen altijd weglopen als ze geen sex krijgen bij dichter relatie.  Had graag eens commentaar van mannen die hier dus geen problemen bij hebben.
Caprice

ChibiFirli

Ik ben van het mannelijk geslacht en ik kan best wel zonder seks ;D. Ik ben wel niet echt van jouw leeftijd :-\.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

caprice

 je kàn dus zonder sex maar heb je er ook een hekel aan?  Hoe oud ben je dan?
en hoe reageren de meisjes daarop?