Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

"dating"site voor asexuelen

Gestart door riveva, april 21, 2007, 10:58:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zanskar

See things as they are and let things go as they go...

Gabrielle

Ik vind dat datingsites best wel leuk kunnen zijn. Ik heb via die weg toch een aantal verrijkende contacten gehad. Ik heb er zelfs mijn vorige vriendin leren kennen, en die bleek zowat achter mijn hoek te wonen  :).

Ik had het vorige week nog met een andere vriendin over datingsites. Wij kunnen het heel goed met mekaar vinden, hoewel (of misschien juist omdat) wij qua libido mekaars tegenpolen zijn. Zij merkte op dat het toch wel makkelijk zou zijn als je op zo'n site kon zetten 'Y uit Z wil een potje stevig vrijen'. Waarop ik zei dat ik dan zou kunnen zetten 'A uit B zoekt liefde zonder seks'. Maar wat houdt ons eigenlijk tegen om dat ook te doen? Als je weet wat je wil kan je dat er toch beter ineens bijzetten? In het slechtste geval krijg je beledigende reacties, maar daar hoef je niet op te reageren en het is toch allemaal anoniem.

Ik denk zelfs dat je daar als aseksueel soortgenoten kan aanspreken die nog nooit van aseksualiteit hebben gehoord, en die zal je dus zeker niet aantreffen op datingsites voor aseksuelen.
Ik overweeg om het gewoon eens te proberen.  :wave:

X-U

Ja, zou wel makkelijk zijn om zo mensen te vinden die ook niet echt behoefte hebben aan seks.

Op welke site(s) ga jij dan kijken? Ben eigenlijk wel benieuwd :).
好きなものは好き、だからしょうがない。

Zanskar

Citaat van: Gabrielle op oktober 23, 2008, 10:07:19 AM
Waarop ik zei dat ik dan zou kunnen zetten 'A uit B zoekt liefde zonder seks'. Maar wat houdt ons eigenlijk tegen om dat ook te doen? Als je weet wat je wil kan je dat er toch beter ineens bijzetten? In het slechtste geval krijg je beledigende reacties, maar daar hoef je niet op te reageren en het is toch allemaal anoniem. Ik overweeg om het gewoon eens te proberen.  :wave:

Ik vind het moedig van je dat je het misschien gaat doen! Wie weet, krijg je meer reacties dan verwacht. Ik zou dat niet gemakkelijk doen, mij op zo een datingsite als aseksueel outen, maar je hebt gelijk, waarom niet, het vergroot de kans dat je iemand vindt die bij je past.  :handschudden:
See things as they are and let things go as they go...

Ereinion

Gewoon doen!  :klap: Leve de duidelijkheid!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

X-U

En eigenlijk ben je nog steeds vrij anoniem op zo'n website, dus wat zou het dan uitmaken dat je zegt dat je aseksueel bent?  :)
好きなものは好き、だからしょうがない。

Gabrielle

Citaat van: X-U op oktober 23, 2008, 12:48:31 PM
Op welke site(s) ga jij dan kijken? Ben eigenlijk wel benieuwd :).

Ik zat vroeger een tijdlang op rendezvous en relatieplanet

Citaat van: Ereinion op oktober 23, 2008, 06:56:00 PM
Gewoon doen! :klap: Leve de duidelijkheid!
Zo, ik heb net een profieltje aangemaakt. 'Je moet het ijzer smeden als het zich voordoet'*  :)


* citaat gepikt uit een boek van Shalev

petra1963

Nou, hopelijk levert het wat op !  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Spannend!
Je houdt ons toch wel op de hoogte?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Gabrielle

Voorlopig kijk ik maar even de kat uit de boom, ik heb geen haast.  :)

Ienepien


Jovi_Hobbes

 :klap:

Ik ben het overigens wel met je eens Gabriëlle. Als ik me zou inschrijven bij een datingsite zou ik er zeker bijzetten dat ik aseksueel ben. En daar krijg je dan vast lullige reacties op, maar die krijg je waarschijnlijk toch wel. Als je het niet doet, krijg je hoogstwaarschijnlijk alleen reacties van mensen die niet opzoek zijn naar een aseksueel wat alleen maar tot teleurstellingen aan twee kanten zal leiden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?