Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

"dating"site voor asexuelen

Gestart door riveva, april 21, 2007, 10:58:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Ik heb ooit eens op netlog in mijn profiel geschreven dat ik aseksueel was + uitleg over wat aseksualiteit was.

Resultaat

1. De meesten lazen het niet eens en gaven commentaar op mijn foto
2. Een aantal mannen kwamen me indiscrete vragen stellen ('word jij dan nooit geil? Heb jij geen orgasmes?....Ik haat het woord geil   )

Heb die omschrijving er dan maar afgehaald

maar mss heb jij meer geluk, Gabriëlle!



Ienepien

Wat kunnen sommige mannen toch lomp zijn...... >:(

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zanskar

Citaat van: Gabrielle op oktober 23, 2008, 11:31:00 PM
Zo, ik heb net een profieltje aangemaakt. 'Je moet het ijzer smeden als het zich voordoet'*  :)

Goed zo, Gabrielle! Ik hoop dat je goede reacties krijgt en aseksuelen ontmoet op de site! Houd ons zeker op de hoogte. Dat verdient een stukje taart  :cake:

Citaat van: myra op oktober 24, 2008, 09:06:54 PM
Ik heb ooit eens op netlog in mijn profiel geschreven dat ik aseksueel was + uitleg over wat aseksualiteit was

En kreeg je dan ook reacties van anderen aseksuelen, of kreeg je echt alleen maar van die foute commentaren? Typisch mannen wel, ofwel ze kijken alleen naar de foto of ze zijn in hun nieuwsierigheid alleen maar gefocust op het seksuele.
See things as they are and let things go as they go...

myra

Geen reacties van andere aseksuelen, helaas...Maar in t algemeen is de populatie van netlog nogal datinggericht...De foto wordt als het belangrijkste deel van je profiel beschouwd, en je word te pas en te onpas toegevoegd als 'vriend', zonder je te kennen. Af en toe vind je er wel iemand met wat diepgang op, daarom laat ik mijn profiel ook staan. Het valt me idd wel op dat weinig vrouwen mijn profiel bekijken...

Gabrielle

Ik heb intussen toch een reactie gekregen op mijn profiel. Ik had erin gezet dat ik op zoek was naar een vrouw die, net als ik, geen behoefte had aan seks maar toch de hoop koesterde mettertijd een liefdesrelatie op te bouwen. Ik interpreteer dat als 'op zoek naar liefde zonder seks'. Maar ik merk nu dat dat door seksuelen geïnterpreteerd wordt als zijnde 'niet op zoek naar seks zonder liefde', wat op zich natuurlijk wel klopt, maar daaruit volgt dan weer de foute conclusie dat seks mét liefde wel een optie is.

We hadden wel snel begrepen dat ze wat anders zocht dan ik, maar ze toonde toch interesse voor het soort relatie dat ik wilde en wat dat inhield. Ik denk dat er nu toch weer een vrouw meer rondloopt op deze aardbol die aseksuelen niet freaky vindt.  :)   

Ik vind het ook wel grappig om te zien hoe mensen duidelijk willen maken dat ze niet louter seks willen, want dat is al haast even taboe als helemaal geen seks willen. Volgens mij zijn de meesten die op zoek zijn naar 'vriendschap' in feite op zoek naar liefde met alles erop en eraan. Ik zag daarstraks een vrouw die duidelijk was: zoek geen vaste relatie maar een vrouw om eens samen van elkaar te genieten in bed. Ik vind dat prima.

Ik blijf de kat nog uit de boom kijken, ik heb voorlopig toch niet veel tijd om daar veel mee bezig te zijn.

petra1963

Gabriëlle schreef: < Ik zag daarstraks een vrouw die duidelijk was: zoek geen vaste relatie maar een vrouw om eens samen van elkaar te genieten in bed. Ik vind dat prima.>

Het voorkomt een hoop misverstanden als je duidelijk kunt zijn over je behoeften, denk ik. En misschien ligt sex omwille van de sex bij vrouwen onderling ook wel moeilijker dan bij mannen onderling.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Inderdaad. Goed dat ze wel zo geinteresseerd was!  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Gelukkig lopen er ook nog veel mensen rond die wel oprecht geïnteresseerd zijn in anderen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zanskar

Ik vind het ook sterk om te zeggen, 'ik wil alleen seks om de seks'. Dan weet je waar je bij elkaar aan toe zijt en wat je van elkaar kunt verwachten.

Het is spijtig, Gabrielle, dat die ene vrouw die op je profiel gereageerd heeft daar meer door een misverstand op beland is. Het lijkt mij in elk gevoel goed om je wensen wat duidelijker te maken, als dat blijkbaar tot zo veel misverstanden leidt. Of wil je het toch liever zo laten? Hoe dan ook, misschien vind je in de toekomst daar toch nog een ander aseksueel. Ik duim voor jou!  :knuffel:
See things as they are and let things go as they go...

Gabrielle

Ik verwacht eigenlijk niet dat ik daar aseksuelen ga aantreffen, ik zou gewoon al blij zijn als ik er een paar mensen aantref die er voor open staan.  :wave:


Ik heb mijn profiel wat aangevuld, ik heb nu bij 'wat ik niet wil' gezet: seks zonder liefde, seks mét liefde. Zou dat ook verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden? Waarschijnlijk denken ze nu dat ik gewoon niet weet wat ik wil.  ;D

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Of gewoon: Géén sex of lichamelijk contact. Dan is het helemaal duidelijk, toch? :-\

Gabrielle

Als ik het zo schrijf denk ik dat ze de liefde in twijfel trekken.  :-\
En dat lichamelijk contact wil ik nu net wel.  ;)

Ienepien

Ja, jij weet zelf het beste, wat je wél of níet wilt. ;)