Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

"dating"site voor asexuelen

Gestart door riveva, april 21, 2007, 10:58:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Gabrielle

Na die laatste aanvulling van mijn profiel heb ik intussen toch 4 of 5 reacties gekregen. Ik vraag dan altijd of ze reageren omdat ze er iets in herkennen of juist helemaal niet. En ze bleken zich er telkens in te herkennen...
Met eentje lijkt het ook op andere gebieden wel goed te klikken. Wel gek, ze had een foto bij haar profiel staan en ik zag er veel van mezelf in terug. We zijn gisteren samen wat gaan eten. Ik denk dat we nog lang niet uitgepraat zijn en dat we zeker beste maatjes kunnen worden.  :)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Leuk.  :klap:
En woont ze een beetje in de buurt? :-\

Gabrielle

Dat valt wel mee: zij werkt waar ik woon en woont waar ik een opleiding volg. Dan kunnen we onderweg naar mekaar zwaaien.  ;D

Ienepien


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Wat leuk dat je positieve reacties hebt gekregen en dat er ook nog iemand tussenzit waar je mee overeenkomt!

Oeps, realiseer me opeens dat 'overeenkomen' in deze context een woord is wat ik zomaar van jullie Vlamingen heb overgenomen. Mijn excuses, ik zal er :cake: voor betalen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Rhapsody

Ah, wat fijn, nog iemand die ahomoseksueel is. :)

Ik zou graag een vriendin willen waarmee ik alleen maar op de bank kan knuffelen en verder niet, een soort beste vriendschap maar dan met een beetje vlinders. Ik heb wel een meisje op het oog alleen zij heeft al jaren een vaste vriend.

myra

Leuk dat je een fijne persoon hebt leren kennen, Gabrielle!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Rhapsody

Even tussendoor (snel hoor!).

Misschien een domme vraag maar hoe spreek je jou naam uit Ereinion? Zoals je het zegt in het NL of in het Engels?

Ereinion

Ik spreek het gewoon op zijn nederlands uit (ee-rij-nie-òn), maar heb er ook nooit over nagedacht dat het ook anders kon. Ereinion is een andere naam voor Gil-Galad (wat ik dan wel weer op z'n engels uitspreek; Kiel-Kalat), een elf uit de Lord of the Rings.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Rhapsody

Ik dacht het al, maar wist het niet zeker. :P Duidelijk!

myra

nog eventjes de link van Bee hier ook posten...Zo is hij gemakkelijker te vinden...

www.asexualitic.com