Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Echte vriendschap

Gestart door Tempesta, april 22, 2007, 10:44:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gabrielle

Het was niet die ene opmerking alleen, hoor. Ik denk dat het een opeenstapeling van allemaal zulke kleine dingen was.

petra1963

Dat zou best kunnen, ja. Dat er een patroon van zulke opmerkingen en reacties was, gedurende langere tijd. En als kind neem je dat dan in jezelf op...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Daar kan ik over meepraten! Maar wel fijn dat je dat nu weet. Nu kun je er iets mee doen!

Gabrielle

Klopt!
Er lijkt wel een heel nieuwe wereld open te gaan.  :)

pinky


jojo83

Fijn voor je dat er een hele nieuwe wereld open lijkt te gaan! Geniet ervan!  :klap:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Scattered

Echte vriendschap is onvoorwaardelijk.
Echte vriendschap kent geen tweede agenda.
Echte vriendschap is de vanzelfsprekendheid dat je er voor elkaar bent.
Echte vriendschap is luisteren.
Echte vriendschap is in balans.
Echte vriendschap is wederzijdse diepgang.
Echte vriendschap voelt veilig.
Echte vriendschap is een kunst.
Echte vriendschap is iets waar je op terug kunt vallen.
Echte vriendschap is wederzijdse interesse.

Een echte vriend is iemand die jou niet veroordeelt en iemand die de oprechte moeite neemt om jou te begrijpen, maar tegelijkertijd ook de waarheid durft te zeggen als dat nodig is.
Aan een echte vriend vraag je hoe het gaat.
Een echte vriend laat je nooit vallen.

Ienepien

Terwijl ik dit lees, is op de radio 'I love you anyway'  en door die combinatie krijg ik gewoon kippenvel..................
Ik weet, dat je het niet tegen mij hebt, maar ik bedenk hier mijn eigen verhaal bij. :ange:

Mannetje

Ja. ik vind het ook wel een mooi geplaatst stukje.

pinky

En het is zoooo waar. Als ik dat lees, besef ik ineens hoe weinig echte vrienden ik heb! Maar meestal kom je daar alleen in de minder leuke situaties achter, dus wat dat betreft is het maar goed dat ik niet weet hoeveel echte vrienden ik eigenlijk heb... ;)