Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Onderzoeken naar aseksualiteit

Gestart door AceVentura, januari 06, 2011, 09:52:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zwaan

Beste Dames Heren,

Ik ga een poging doen om mijnzelf te laten helpen om van die a-sexualitiet af te komen. Vanuit het AMC is er een site:
http://www.zininseks.nl/medicijnen.html

Dit is het laatste wat ik ga proberen, daar loopt mogeljk een goede sexuoloog rond. Niet even iemand op een achterkamertje, daar vertel ik namelijk al jaren niks meer aan, want ik ben het helemaal zat, het onrespect. Een echt ziekenhuis, mijn laatste hoop.

Ik wil eerst mijn lijf eens laten checken of daar toevallig niet wat mis mee is.
Als daar niks mis mee is dan wil ik tussen de oren verder uitspitten.

Ik wil graag sexueel zijn, reden, het zal wel fijn zijn, een ander breekt de tent ervoor af.

Ik verdien het te genieten van het leven,

Zelf heb ik al heel veel stappen ondernomen om mijn zelf te helpen, een vrouw in bed helpt ook niet, wat was ik blij geweest al was dat het, dan was het zo lekker simpel. Ik heb wel meer niet simpele dingen geprobeerd, mocht niet baten.

Kortom ten einde raad, dit is mijn laatste kans.


Heeft iemand hier dit traject al eens eerder gevolgt? Dit ziet er toch een beetje geloofwaardig uit.


Groeten Zwaan.





Fricai

Citaat van: Zwaan op mei 17, 2011, 02:14:21 AMIk wil eerst mijn lijf eens laten checken of daar toevallig niet wat mis mee is.
Als daar niks mis mee is dan wil ik tussen de oren verder uitspitten.

Ik wil graag sexueel zijn, reden, het zal wel fijn zijn, een ander breekt de tent ervoor af.

Je doet erg veel moeite (aan het verhaal te horen) omdat anderen er tenten voor afbreken? ??? Het gaat toch niet om anderen? ???
Komt raar over -- in vergelijking: Ik lust geen wijn, veel mensen vinden het geweldig. Ik ga mezelf niet in bochten wringen om het te leren drinken, ik drink gewoon iets wat ik wel lust.

Overigens is aseksualiteit niet op te lossen, het is een oriëntatie.

Ereinion

Klopt.

Maar misschien is Zwaan één van die mensen op dit forum waar wel een oorzaak is voor de problemen (omndat zij dat zelf zo ziet) op seksueel gebied.
Dus ik hoop voor je dat het werkt, Zwaan.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zwaan

Dank jullie wel voor de support, ik moet weer eens even uitstorten.

Bij huisarts geweest en doorverwezen. Dat wordt daar een 2 of 3de lijn psygoloog/sexuoloog. Dus zou ik nou eindelijk eens kunnen worden gehopen?

Er is geen stap hoger meer dan in mijn ogen dat ziekenhuis.

Ik voel mij al zolang een vaatdoek die helemaal nergens het plezier meer uit kan halen.

Ik ga alles op alles zetten.

Maar het leven voor mij is ook een gerespectterde paats in het leven. Ik ben nooit erkent door mijn eigen moeder zij ziet mij als een concurrent van het leven, dus daar heb je helemaal niks aan.


Wat overigens belachelijk is, dit gaat mij waarschijnlijk geld kosten, iemand anders die niet van mensen kan alblijven wordt gratis geholpen.

Gr. jullie lieve allemaal/



Ereinion

Er valt mij een zin op, waarschijnlijk omdat ik daar zelf zo mee bezig ben de laatste tijd:

CiteerIk voel mij al zolang een vaatdoek die helemaal nergens het plezier meer uit kan halen.

Ik ben iemand die haar emoties ook wegstopt(e) tot op het punt dat het zelfs moeilijk voor me werd om ergens enthousiast over te zijn. Uiterlijk was dat niet echt te zien, want ik doe altijd alles met een glimlach. Zelfs de scheiding van mijn ouders heb ik maar een beetje weggelachen.
Nou weet ik natuurlijk niet of dit ook voor jou geldt, maar voor mij klinkt het als iets vreemd om vanuit die gedachte meteen bij de seks te beginnen. Ik hoop dus eigenlijk een beetje dat je bij een psycholoog terecht zult komen, die wat verder kijkt dan alleen het seksuele.

Ik wens je heel erg veel succes.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Zwaan, misschien moet je eens contact opnemen met Zonnekind. Zij heeft meegedaan aan een proef met medicatie en heeft daar veel baat bij gehad. Wie weet heb jij daar ook iets aan. Haar conclusie was toen heel duidelijk dat de medicatie wel een rol speelt, maar dat het daarnaast heel belangrijk is om zelf ook echt te willen. Ik heb de indruk dat het met het laatste wel goed zit met jou gezien wat je allemaal al hebt geprobeerd.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Citaat van: Zwaan op mei 18, 2011, 09:33:56 AM
Bij huisarts geweest en doorverwezen. Dat wordt daar een 2 of 3de lijn psygoloog/sexuoloog. Dus zou ik nou eindelijk eens kunnen worden gehopen?

Wat overigens belachelijk is, dit gaat mij waarschijnlijk geld kosten, iemand anders die niet van mensen kan alblijven wordt gratis geholpen.

Heu, met een doorverwijzing krijg je het toch in principe vergoed? of niet in het basispakket? aah, die zou denken dat iig psycholoog wel vrij standaard is toch  ??? Naja, succes. :)

HugsOnly

mijn psycholoog word betaald. En ik heb alleen een basispakket
:knuffel: