Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

alternatief onderzoek naar asexualiteit

Gestart door joopdekat, april 25, 2007, 02:12:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Je wilde dus een paar dingen horen die ik uit je horoscoop kan halen? Aangezien ik het niet naar een prive email kan sturen, komt het dus hieronder te staan, okay?

Je hebt een Steenbok Ascendant: dat kleurt de manier hoe je de wereld benadert en hoe anderen jou zien: Serieus, met verantwoordelijkheid, aards en praktisch ingesteld en met bepaalde leidersschaps kwaliteiten.


Ik zie mezelf niet echt als aards, ik heb wel veel met spiritualiteit, maar ben ook nuchter. In de rest kan ik me wel herkennen.

Je hebt de Zon in Schorpioen staan (zoals je wel zult weten) maar je bent geen volbloed Schorpioen, want Uranus staat vlak bij de Zon. Dat maakt je een beetje speciaal. Anders dan anderen in ieder geval, met heel veel intuitie en inzicht in de maatschappij (Lubbers, Helmuth Kohl en Erika Terpstra hebben dit ook!!).

Ik ben wel betrokken bij de maatschappij, ik denk veel na over wat ik belangrijk vind en kan dat ook wel verwoorden en aan anderen uitleggen. Maar ik heb geen ambities om daar iets mee te gaan doen (op dit moment, maar dat is bij mij altijd heel veranderlijk). Ik handel veel uit gevoel.

Daarnaast heb je een vierkant tussen Uranus en Mars, waardoor je je sexualiteit ook anders dan anderen vorm wilt geven (hoe, dat kun je hieraan niet zien!) In ieder geval kun je nogal scherp uit de hoek komen, als je vrijheid zou worden beknot. Je hebt dus de ruimte nodig. Misschien ben je een natuurmens die veel van de buitenlucht houdt. Maar je zou met dit aspect ook nog al bruusk of snel auto kunnen rijden of van racen houden?

Je moet niet aan de dingen komen waar ik voor sta en mijn vrijheid of individualiteit is heel belangrijk. Ik moet weg kunnen gaan wanneer ik dat wil en mijn dromen kunnen najagen. Als iemand het daar niet mee eens is bekijkt die het maar. ik vind de natuur geweldig, maar kan me binnen ook perfect vermaken. Met auto's heb ik niets, ik heb niet eens een rijbewijs. Maar ik denk dat als ik zou autorijden ik heel agressief zou zijn achter het stuur.  :D

Je bent prijsbewust, houdt van filosoferen over van alles, ziet in een helocopterview alles in een ogenblik, dus je houdt de grote lijnen in de gaten, niet zozeer op detailniveau.

Ik moet wel prijsbewust zijn, maar daar hoef ik inderdaad geen moeite voor te doen. Filosoferen is wel leuk, maar dat ligt aan het onderwerp. Soms duurt het te lang en raak ik de draad kwijt en heb ik er geen zin meer in. Maar ik weet wel duidelijk wat ik belangrijk vind in mijn leven. Die grote lijnen kloppen denk ik wel, maar daar heb ik niet zoveel over nagedacht. Het houdt dan ook in dat ik de anderen in de gaten hou en goed kan bemiddelen?

Je houdt van lezen en praten, maar dan wel het liefste over serieuze zaken.

Mag schrijven ook?  ;) (fantasieverhalen)
Ik luister liever, dan dat ik praat. Tenzij ik weet dat iemand geinteresseerd is, maar dan nog houd ik het kort.

Je emoties worden sterk onder controle gehouden. Je zult deze eigenschappen via je moeder gekregen hebben, die waarschijnlijk ook niet zo spontaan is/was op emotioneel gebied.

Ja, dat kan, maar hetzelfde geldt voor mijn vader.

Ben je een laat-opblijver en ga je op feestjes ook als een van de laatsten naar huis? Als je aan sport doet, moet het wel een sport zijn waar je in je eentje kunt winnen, dus minder goed als teamsporter. Het gaat ook om het winnen van de wedstrijd, denk ik?

Ik ben een slaper, zeker geen laat-opblijver en ik ben niet zo'n feestbeest. Als ik als laatste wegga, komt dat doordat ik het ongepast vind om eerder weg te gaan en dan ga ik met een groep weg.
Ik zit op voetbal, dus wel een teamsport. Maar daar heb ik voor gekozen om meer mensen te ontmoeten. Maar ik ben wel keeper, dus ik ben toch individueel bezig in een team.

Over een maand of 4 zal het thema 'relaties' weer volop in je belangstelling komen. en dat duurt dan een paar jaar.

Zo dat zijn een aantal zaken die ik (hoewel blind, want ik weet nauwelijks iets van je) zo uit je horoscoop kan halen.

laat maar eens weten, wat er van klopt, en wat er bijgesteld moet worden omdat ik niet voor alle expressievormen van de planeten een hele set kan opschrijven. Voor elke planeet staat een hele serie van termen, synbolen en daar moet je uit kiezen als je wat opschrijft, Dus er komt ook intuitie bij kijken om dan precies de juiste focus te geven.

Joop




Niets over creativiteit?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Citaat van: Ereinion op juni 04, 2007, 07:51:28 PM
Joop, kun je mij mijn horoscoop sturen? Ik ben zo nieuwsgierig.

Ik ook wel naar de mijne, gooi maar op het forum :D.

joopdekat

Ereinion schreef:

Ik zit op voetbal, dus wel een teamsport. Maar daar heb ik voor gekozen om meer mensen te ontmoeten. Maar ik ben wel keeper, dus ik ben toch individueel bezig in een team. <einde quote>

en je vindt jezelf niet aards? een keeper moet in het gras duiken om de bal tegen te kunnen houden, daar moet je van houden, anders ben je een slechte keeper.

Joop


Ereinion

Tja, op die manier... Door de modder rollen is eigenlijk best prettig  :D en ik loop ook graag op blote voeten en zit graag in het gras. Maar als ik mocht kiezen welk dier ik zou zijn, zou ik een vogel zijn.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Eenuh

Weet niet of je er nog iets aan hebt, maar hier zijn mijn geboortegegevens.  :)

Geboren in Hasselt (Limburg, België) op 6 februari 1985 rond 6u55 (weet it wel niet zo heel zeker). Ben trouwens bijna een maand te vroeg geboren, maar dat maakt waarschijnlijk niets uit.  :P

SPINZONDERZIN


  • v
    01/06/86
    00u snachts

HOPELIJK BEN JE HIER IETS MEE (aangezien je er nogal tamelijk véél nodig hebt)

;)

zo GROEN Als GRAS

Ereinion

Hoi Spin,

Je kunt Joopdekat beter een emailtje sturen, want hij komt volgens mij niet meer op dit forum. Ik weet ook niet zeker of hij nog met het onderzoek bezig is...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?