Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

alternatief onderzoek naar asexualiteit

Gestart door joopdekat, april 25, 2007, 02:12:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ann

Citaat van: joopdekat op mei 01, 2007, 02:06:32 PM


Ann:
Klopt, jij hebt een Maagd asc (en je Zon in Maagd). Dat maakt je zuiver en precies wat je uiterlijk en hygiene betreft en ook kritisch over je eigen taken/inspanningen etc. Neptunus staat in huis 4 (je thuisomgeving) en die verklaart dat je er een rommeltje van maakt in je kamer. jij komt tot rust als je bij water bent (de zee?). Je zou er ook goed aan doen om langs watere te gaan wonen, mag ook een sloot zijn, of een vijver in de tuin. Ik zie niet direct waarom jij type C zou moeten zijn. In ieder geval in aanleg, zie ik geen bindingsangst of een remming om verliefd te worden of een blokkade op lichamelijk knuffelcontact. Als dat er wel is, dan kan die later door gebeurtenissen zijn ontstaan. Wel zie ik een rem op het emotioneel uiten, maar die wordt gedeeltelijk gecompenseerd door andere planeten, die je juist uitbundig kunnen maken in gevoels-expressies. Is toneelspelen iets voor jou? of een andere dramatische expressie?

Ik vind het echt tof dat je dit allemaal onderzoekt!! ik zat al met spanning te wachten ;D
Mijn reactie op wat je beschreef. het eerste stuk klopt volledig:) ik ben heel kritisch op mezelf, enorm perfectionistisch enzo. En haha, dat van dat water klopt ook!! ik hou enorm van de natuur, in de natuur over het algemeen kom ik tot rust. maar ik ben van plan een visput te kopen als ik afgestudeerd ben:) (niet om te vissen, ik ben vegetarier, maar om te zwemmen enzo, of rond te wandelen. Ik wil daar en volledig natuurvriendelijke woning en een eigen moestuin. En hij gaat zich midden in de velden bevinden:)
Mja toch ben ik type c... het lijkt me vaak wel mooi sommige relaties maar ikzelf kan het gewoon niet. Ik heb geen seksuele gevoelens voor mensen of wat dan ook, ik heb 0 procent behoefte aan lichamelijk contact. Ik zou mijn hele leven zonder lichamelijk contact kunnen leven. no problemo.  Maar relaties zijn gewoon bevestigingen van iemands ego, zo zie ik het. of toch zoiets in die zin...
Ik heb niks meegemaakt ivm verkrachting ofzo, niet dat ik weet
ik dacht vroeger altijd wel dat ik zou trouwen etc...maar ik ben heeeel erg veranderd vanaf mijn 16 jaar zowat. heel veel principes gekregen enzo.
Toneelspelen, neeeeee echt niet:p ik ben daar veel te bang voor, ik ben de slechtste toneelspeelster op heel de wereld. Ik kan het gewoon niet, ook al dwingen ze me (vb in de klas eens :s) ik kan het gewoon niet...het is vals en ik kan gewoon niet doen alsof of echt zo uitbundig zijn voor mensen.
ik kan wel eens gek doen bij mensen die ik ken :p of zingen en dansen thuis haha, net of ik zit in een musical.
maar zeker niet voor publiek ofzo. Over mijzelf ben ik wel heel open, ik heb zelden dingen die ik geheim wil houden. Vele mensen vinden bepaalde dingen aan iemand vragen (leeftijd, hoeveel je verdient etc..) onbeleefd, maar ik vind dat dus helemaal niet, aan mij mogen ze alles vragen, zelfs of ik nog maagd ben (en ja dat is natuurlijk zo)  ;D
ik heb wel kunst gedaan en ik ben heel erg gevoelig, als ik mooie dingen zie, gelijk wat voor moois dan kan ik wel huilen, ik ben zeer snel ontroered
maar dat laat ik niet zien aan anderen
ik zeg wel vaak:  ik ben een levend dualisme  ;D maar volgens mij is iedereen dat wel hehe
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Ann

Oh en als je proefpersonen zoekt ofzo voor een volledig horoscopisch onderzoek, dan sta ik wel paraat  ;D Ik ben namelijk ook best nieuwsgierig waarom ik ben zoals ik ben
al kan ik daar vanalles op gaan antwoorden blabla
maar het intereseert me gewoon :)
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Sismo

Je steekt er veel tijd in zeg!  :klap:
Overigens ben ik gisteren 5 jaar jonger geschat!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Wauw, tof dat je al die moeite doet!
Ik ga het allemaal even laten bezinken :)
Als je nog proefpersonen nodig hebt, ik sta ook altijd paraat! En als je echt eens even heel veel tijd hebt, mag je al die andere dingen die je nog zag maar die te persoonlijk waren in een pm gieten. Maar ik wil je zeker niet dwingen, ik vind het nu al tof dat je zoveel moeite doet!
Je krijgt een lekker stukje :cake: van mij :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

joopdekat

aan Zonnekind, Sismo en Ann,

bedankt voor de complimentjes, ja het kost mij wel veel tijd, maar ik denk dat ikzelf ook wel wat aan de resultaten van dit onderzoek heb.
Alleen,.... ik moet nog wel 10 keer zoveel gegevens uit jullie groep hebben, als dat kan, en liefst dus ook mannen, Hoeveel zijn er eigenlijk lid van dit forum?
Is er iemand die een berichtje op de intenationale site kan zetten? of die AAA, wat is dat eigenlijk?

groetjes,

Joop

Jovi_Hobbes

Inderdaad erg tof dat je er zo veel tijd insteekt!

AAA is ook wel bekend als Drievoudig A. Zij is een lid van het grote AVEN en is bij ons komen kijken om de banden tussen de verschillende fora wat te versterken. Met behulp van wat vertaalprogrammatjes is ze ondertussen al best goed in het lezen en schrijven van Nederlands. Ik stel voor dat we haar een mailtje/pm sturen zodat zij een bericht op het grote AVEN kan zetten. MEnsen daar kennen haar goed en zullen haar bericht daarom denk ik ook wel serieus nemen.

Hierbij een mogelijk tekstje dat ze voor ons zou kunnen plaatsen. Ik moet toegeven dat ik niet helemaal fris meer ben, dus als er stomme dingen in staan zeg het gerust:

A member of the Dutch AVEN wants to do research into asexuality based on astrology. By means of scientific computer programs he intends to search for striking similarities between the brith horoscopes of asexual people. In order to give the outcome of the reasearch validity he needs as many respondents as possible. Quite a few people from the Dutch AVEN have replied already, but we could really do with your help as well. All the researcher needs is your date, time and place of birth and your gender. Your time of birth should be as exact as possible. Any deviations might lead to a completely different outcome. And of course you should only reply if you are asexual!
You can send your data to mac-regulus@xs4all.nl
Your data will not be used for any other purposes and you will remain completely anonimous. The final report will not mention specific people, but will deal with all data in general. And of course we will fill you in on the outcome of the research.

Men are especially invited to respond because right now there is only one male respondent.


Als jullie het hiermee eens zijn zal ik het waarschijnlijk vrijdag naar Drievoudig A sturen. Ik hoor het wel  :wave:

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ann

Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

joopdekat

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 02, 2007, 09:33:33 PM

Hallo Jovi,

Bedankt voor het maken van de engelse tekst voor triple A. Ik heb er nauwelijks wat op aan te merken, maar heb wel een paar kleine dingetjes aangepast, als je het niet erg vindt: rechtstreeks in de copie van je blauwe tekst:

A member of the Dutch AVEN wants to do research on asexuality using exact birth-horoscopes. He is an experienced astrologer. By means of scientific computer programs he intends to search for striking similarities between the brith horoscopes of asexual people. In order to give the outcome of the reasearch enough validity he needs as many respondents as possible. Quite a few people from the Dutch AVEN have already replied and given their data, but we could really do with your help as well. All the researcher needs is your date of birth, birthtime and place of birth (nearest town, state, province, country) and your gender. Your time of birth should be as exact as possible. Any deviations might lead to a completely different outcome. And of course you should only reply if you are asexual!
You can send your data to mac-regulus@xs4all.nl
Your private data will not be published and the results of this research project will remain completely anonimous. The final report will not mention specific people, but will deal with all data in general, as compared to a control group. And of course we will file you in on the outcome of the research.

Men are especially invited to respond because right now there is only one male respondent.






louis65

ik ben geboren in amsterdam dd 06-09-1965, ik weet echter niet mijn geboorte tijd en weet niet hoe ik daar achter kom.
louis gijsbertus bosman.

Tempesta

Ik heb een PM met mijn gegevens richting jou gestuurd, Joop :wave:.

saartje1980

dag joop
eigelijk moet het al saartje 27zijn ja. :)
ik ben 12u smiddags geboren. had ik er toch bijgezet dacht ik?
ik denk ook dat ik tot groep c hoor.
ik krimp alleen als ze nog ma wijzen en heb het moeilijk met knuffelen en aanrakingen.
bij gelijk wie, vriendinnen, jongens, familie.
ik blokkeer en sluit mij af bij iedere aanraking. :(
wil er graag vanaf en me kunne openstellen voor iedereen ma tlukt me nie.
en ik word ook jonger geschat dan ik ben al heel men leven.
ik hoop gauw op een persoonlijk antwoord.
doeikes
saartje26

joopdekat

Citaat van: Tempesta op mei 03, 2007, 02:38:20 PM
Ik heb een PM met mijn gegevens richting jou gestuurd, Joop :wave:.

Ik heb niets ontvangen Tempesta, Wil je het nog eens sturen/ het emailadres is: mac-regulus@xs4all.nl

joopdekat

Citaat van: louis65 op mei 03, 2007, 11:43:12 AM
ik ben geboren in amsterdam dd 06-09-1965, ik weet echter niet mijn geboorte tijd en weet niet hoe ik daar achter kom.
louis gijsbertus bosman.

Hallo Louis,

bedankt voor je geboortegegevens, Jammer dat je het tijdstip niet weet. Je kunt dit als copie geboorteakte of afschrift geboorteakte opvragen op: het Gemeentehuis van Amsterdam, afdeling burgerzaken, postbus 202, 1000 AE Amsterdam. tel 020-5529111

Kun je aangeven bij welk type (A, B, C) je je het beste beschreven voelt?

joopdekat

Citaat van: saartje26 op mei 03, 2007, 03:04:16 PM
dag joop
eigelijk moet het al saartje 27zijn ja. :)
ik ben 12u smiddags geboren. had ik er toch bijgezet dacht ik?
ik denk ook dat ik tot groep c hoor.
ik krimp alleen als ze nog ma wijzen en heb het moeilijk met knuffelen en aanrakingen.
bij gelijk wie, vriendinnen, jongens, familie.
ik blokkeer en sluit mij af bij iedere aanraking. :(
wil er graag vanaf en me kunne openstellen voor iedereen ma tlukt me nie.
en ik word ook jonger geschat dan ik ben al heel men leven.
ik hoop gauw op een persoonlijk antwoord.
doeikes

Hier dan mijn persoonlijke antwoord, Saartje27:

Er stond alleen dat je smiddags was geboren en niet hoe laat. Maar als het ongeveer 12:00 uur is dan heb jij ook een Tweelingen ascendant en dat verklaart het jeugdige uiterlijk. Daarnaast heb je dan ook het teken Steenbok op huis 8 staan en dat kan al voor een deel verklaren, waarom je geremd bent op sexueel gebied. Maar dat kan nog niet alles verklaren: Saturnus is de heersende planeet van Steenbok (zo heet dat nu eenmaal) en Saturnus staat een paar planeten te blokkeren in je horoscoop. De belangrijksten voor dit onderzoek zijn Venus en de Maan. Saturnus die Venus blokkeert, wordt bindingsangst genoemd en wanneer de Maan wordt geblokkeerd, dan zou je kunnen zeggen: emotioneel geremd. Verder wordt Mars (de planeet die de sex-expressie aangeeft) door Pluto dwars gezeten. Dit kan maar hoeft niet altijd een sexuele remming zijn, hangt van de rest van de planeetstanden af. Maar dan staat Pluto ook nog eens de asteroide Juno sterk te beinvloeden en dan zou je zeggen: ja, er is er genoeg reden om aan te nemen dat dit een eindresultaat geeft, van een type C. Maar ik ben nog aan het uitzoeken wat Juno precies doet. Daarover zijn verschillende astrologengroepen niet eenduidig. De ene groep vindt dat Juno aangeeft hoe je een huwelijkscommitment aangaat (Door dik en dun samen een relatie volhouden) en de andere groep is het helemaal niet met deze symboliek eens, en vindt dat Juno de asteroide bij uitstek is, die gaat over pure sexbeleving voor jezelf, zonder commitment, dus de asteroide die gaat over de lol van een "one-night stand" of zoiets. Ik denk zelf dat dit laatste meer waar is, want ik zie teveel dat deze "sex-asteroide" in de groep asexuelen zwaar wordt geremd door Saturnus of door Pluto.
Dan schrijf je dat je bij iedere aanraking blokkeert, Ik kijk dan verder naar de ascendant (ascendant geeft ook het lichaam aan) en de Ascendant staat in Tweelingen. De heerser van Tweelingen is Mercurius en die staat weer tegenover Saturnus en haaks op de ascendant. Beide standen zij niet harmonisch en dus frustrerend/remmend vandaar dat ik wel iets begrijp van je uitspraken over dat aanraken.
Of je van dat laatste ook af kunt komen? ja ik denk het wel, maar dat zal tijd kosten en een stevige therapie. Is haptononie iets voor jou? Of acupuntctuur, want je Mars staat in een aardeteken en dat zou wel bij de symboliek van "prikken in de huid" passen. Verder raad ik je aan om een mepsport te gaan doen, tennis of badminton, dat om een stuk boosheid er uit te gaan meppen, dat zal je goed doen. Overigens, die stand van Mars-Mercurius die ik nu voor die mepsport als leidraad neem, kan ook aangeven dat je op jonge leeftijd al met sex in aanraking bent geweest. Dat kan vrijwillig of onder dwang geweest zijn, weet ik niet. Ook kun je dat niet meer weten (verdrongen naar onderbewuste)Maar dat is niet altijd zeker, er moeten dan meer aanwijzingen in die richting in de horoscoop staan. Omgaan met dieren zal ook goed voor je zijn. Dat zijn een paar simpele hulp middelen om meer van jezelf te gaan leren begrijpen, want er komen dan opgepotte energie'n naar buiten.

Zo is dit stukje persoonlijk genoeg?

Je ziet er is veel uit een horoscoop te halen, als je weet waar je naar moet kijken.