Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

alternatief onderzoek naar asexualiteit

Gestart door joopdekat, april 25, 2007, 02:12:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

CiteerTenminste, als je verdere eigenschappen hebt, die deze mooie stand niet teniet doen.

..ik ben bang dat dat wel zo is, ik ben helemaal geen leiderstype!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Hoi Joop,
Ik fungeer/ functioneer vaak wel als leiderstype. Dat was ( soms ook ongemerkt en onverwacht) al zo vanaf mijn studententijd. Zegt mijn horoscoop daar misschien iets over ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Mensen wijzen mij ook al snel aan als leider, terwijl ik dat zelf niet altijd wil. Op school luisterden mijn klasgenoten wel naar mij, zonder dat dat mijn bedoeling was. Als ik niet ging spijbelen, ging niemand meer.  ???
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Hihi, daar kun je misbruik van maken  ;)

Ik was altijd de vredstichter tijdens schoolprojecten. Dan waren een aantal mensen het ergens niet over eens en begonnen ze hele discussies. Ik liet ze dan wat uitrazen, kwam vervolgens met mijn mening en die werd dan altijd geaccepteerd! Heel handig  :D

Overigens ben ik 's avonds geboren, maar ook heel duidelijk een ochtendmens.
Ik denk dat je als je 's middags bent geboren gewoon nooit je bed uit wilt komen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Volgens mij geldt dat dan al vanaf 9u :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

CiteerIk denk dat je als je 's middags bent geboren gewoon nooit je bed uit wilt komen 

Niettus!  :D Nee, hoor, ik ben geen langslaper, maar omdat ik vaak pas 's middags moet werken slaap ik wel meestal tot een uur of 9. Voor veel mensen is dat natuurlijk al uitslapen.... ::)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Citaat van: joopdekat op mei 31, 2007, 10:47:16 PM
Ik heb je horoscoop aan gepast aan de nieuwe (goede?) geboortetijd...

Ja, het is de goede, mijn moeder heeft het opgezocht  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Citaat van: Sismo op juni 01, 2007, 10:19:44 PM


Nee, hoor, ik ben geen langslaper, maar omdat ik vaak pas 's middags moet werken slaap ik wel meestal tot een uur of 9. Voor veel mensen is dat natuurlijk al uitslapen.... ::)

Voor mij is dat gewoon de tijd dat ik meestal doordeweeks uit bed kom. Of het is 9.30 uur... :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Maar jij moet natuurlijk ook wel eens 's avonds of in het weekend werken.
Ik sta elke dag om 06:15 op en dat is zelfs voor een ochtendmens wel wat vroeg, maar ik moet wel, anders ben ik 's avonds zo laat thuis  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

joopdekat

Citaat van: peter1963 op mei 31, 2007, 11:16:25 PM
Hoi Joop,
Ik fungeer/ functioneer vaak wel als leiderstype. Dat was ( soms ook ongemerkt en onverwacht) al zo vanaf mijn studententijd. Zegt mijn horoscoop daar misschien iets over ?

Hoi Peter1963,

Ja natuurlijk. Het is zelfs zo dat als iets in de realiteit is gebeurd, dit altijd in een horoscoop te zien is. De horoscoop is alleen maar een afspiegeling van de realiteit. Omgekeerd is dit niet altijd het geval, dus dat maastk voorspellen een stuk moeilijker. je kunt bijv. wel voorspeleln dat je iets gaat winnen, maar of dit de jackpot is of een klein prijsje, dat staat niet in de horoscoop. Wel of je er blij mee bent...

Jij hebt Saturnus boven  in je horoscoop staan, dat is een duidelijke indicatie voor verantwoordelijkheids gevoel naar de maatschappij toe. Dit kun je vertalen als die verantwoordelijkheid ook nemen en dat zien of voelen anderen ook, dus dan wordt je naar voren geschoven. Daarnaast staat je Zon ook sterk boven in de horoscoop en alles wat boven staat, komt ook boven drijven in het leven: je uitstraling dus.

JIj bent er zo een die er baat bij zou kunnen hebben op een andere locatie te gaan wonen, als je tenminste weer eens een partner hebt waar je sexueel actief mee zou willen zijn.

Joop

Sismo

Peter woont veel te mooi, die krijg je echt niet verhuisd!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Inderdaad, verhuizen is wat mij betreft niet aan de orde... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Joop, kun je mij mijn horoscoop sturen? Ik ben zo nieuwsgierig.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

joopdekat

Citaat van: Ereinion op juni 06, 2007, 06:55:29 PM
Via de mail, ofzo...

Hoi Ereinion,

Je wilde dus een paar dingen horen die ik uit je horoscoop kan halen? Aangezien ik het niet naar een prive email kan sturen, komt het dus hieronder te staan, okay?

Je hebt een Steenbok Ascendant: dat kleurt de manier hoe je de wereld benadert en hoe anderen jou zien: Serieus, met verantwoordelijkheid, aards en praktisch ingesteld en met bepaalde leidersschaps kwaliteiten.
Je hebt de Zon in Schorpioen staan (zoals je wel zult weten) maar je bent geen volbloed Schorpioen, want Uranus staat vlak bij de Zon. Dat maakt je een beetje speciaal. Anders dan anderen in ieder geval, met heel veel intuitie en inzicht in de maatschappij (Lubbers, Helmuth Kohl en Erika Terpstra hebben dit ook!!). Daarnaast heb je een vierkant tussen Uranus en Mars, waardoor je je sexualiteit ook anders dan anderen vorm wilt geven (hoe, dat kun je hieraan niet zien!) In ieder geval kun je nogal scherp uit de hoek komen, als je vrijheid zou worden beknot. Je hebt dus de ruimte nodig. Misschien ben je een natuurmens die veel van de buitenlucht houdt. Maar je zou met dit aspect ook nog al bruusk of snel auto kunnen rijden of van racen houden?
Je bent prijsbewust, houdt van filosoferen over van alles, ziet in een helocopterview alles in een ogenblik, dus je houdt de grote lijnen in de gaten, niet zozeer op detailniveau. Je houdt van lezen en praten, maar dan wel het liefste over serieuze zaken. Je emoties worden sterk onder controle gehouden. Je zult deze eigenschappen via je moeder gekregen hebben, die waarschijnlijk ook niet zo spontaan is/was op emotioneel gebied. Ben je een laat-opblijver en ga je op feestjes ook als een van de laatsten naar huis? Als je aan sport doet, moet het wel een sport zijn waar je in je eentje kunt winnen, dus minder goed als teamsporter. Het gaat ook om het winnen van de wedstrijd, denk ik?
Over een maand of 4 zal het thema 'relaties' weer volop in je belangstelling komen. en dat duurt dan een paar jaar.

Zo dat zijn een aantal zaken die ik (hoewel blind, want ik weet nauwelijks iets van je) zo uit je horoscoop kan halen.

laat maar eens weten, wat er van klopt, en wat er bijgesteld moet worden omdat ik niet voor alle expressievormen van de planeten een hele set kan opschrijven. Voor elke planeet staat een hele serie van termen, synbolen en daar moet je uit kiezen als je wat opschrijft, Dus er komt ook intuitie bij kijken om dan precies de juiste focus te geven.

Joop