Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

het aseksuele dilemma

Gestart door myra, mei 04, 2007, 09:37:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rush`

Citaat van: Ereinion op juli 14, 2007, 12:28:13 PM
Dat klinkt wel logisch, Virgo. Ik zou dat ook niet kunnen, in zo'n situatie zitten. Het moet wel van twee kanten komen en dus ook de lusten moeten gelijk verdeeld worden. (hoewel dat woord op dit forum toch een beetje raar klinkt.)

Erg verhelderend Virgo.
Heb je dit ook wel eens op die manier aan die vriendin proberen uit te leggen en hoe reageerde ze daar op?

- Mmm, lusten klinkt dan misschien gek, maar volgens mij is er niet echt een ander woord om te beschrijven wat ik bedoel. Vat lusten nu op alsin leuke dingen met elkaar doen  :D

- Jovi, ik heb het hier eerder over gehad met haar, dat ik vond dat alles een beetje in het negatieve begint te raken en dat dat niet de afspraken waren en waar onze vriendschap op gebaseerd was.
Dat vond zij toch ook wel maar ze vond dat het een slechte periode in haar leven was, na dit nog een 3/4 jaar mee te maken heb ik haar verteld dat ik het niet meer trek.
Ze vond het heel jammer en stiekem mij eigenlijk een $$#@)_(&&&^%$#, maargoed, ze heeft tegenwoordig een nieuwe vriend en is mij vergeten denk ik.
The circle is through the looking glass

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Virgo op juli 16, 2007, 06:59:04 PM
Ze vond het heel jammer en stiekem mij eigenlijk een $$#@)_(&&&^%$#, maargoed, ze heeft tegenwoordig een nieuwe vriend en is mij vergeten denk ik.

Jammer dat het zo is afgelopen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Willem

Citaat van: Virgo op juli 16, 2007, 06:59:04 PM
- Mmm, lusten klinkt dan misschien gek, maar volgens mij is er niet echt een ander woord om te beschrijven wat ik bedoel. Vat lusten nu op alsin leuke dingen met elkaar doen  :D


Lusten = leuke dingen met mekaar doen, wel in die zin heb ik dan heel wat lusten !!  ;D ;D ;D ;D ;D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner